2#

8.2K 222 9
                                    

Mikor beléptünk megláttam ott a lópofát(ímg:Jeant😂),az eggyik asztalnál ét falták egymást egy másik sráccal.
-Szia Jean rég találkoztunk.
-E..Eren m..mit k..keresel i..itt?- dadogta. Hát igen eléggé be van szarva ,mert ha kitudódik hogy meleg lemondhat a hírnevéről.
-Csak nem félsz hogy valakinek elmondom a kis titkod ? -mondtam egy gonosz mosoly kíséretében.
-Kérlek ne mond el senkinek.-könyörgött.
-Tudod Jean a hallgatásomnak ára van .
-Mond mit akarsz.
-Hm..kezdésképpen ma te fizetsz helyettem itt.
-Hogy ro...akarom mondani rendben.-sóhajtott
-Jöhet az 1. kör.
~time skip~
Reggel arra keltem hogy valaki ölelget engem,egy idegen házban voltam.
-Jó reggelt cica.
-J..jó re.. reggelt.-dadogtam
Amikor belenéztem szemeibe azt hittem elájulok. Azok a gyönyörű kék szemek .Ahw hogy lehet ilyen tökéletes egy férfi?
-Éhes vagy?-kérdezte
-Igen.-kordult meg a gyomrom mire elkuncogta magát. Az a gyönyörű nevetés, többször akarom hallani.
Megpróbáltam felállni de vissza estem szörnyen fájt a hátsóm.
-Auu-jajdultam fel és könnyek gyűltek a szemembe.
-Hé jól vagy?-kérdezte.
-Nagyon fáj!-sírtam tovább.
Odajött hozzám majd magához ölelt. Vállára hajtottam fejem és ott sírtam.
-Ssss... sajnálom.- mondta bűnbánó hangon.
-Mhit?-szipogtam.
-Hogy ilyen durva voltam.
-Mi..miért fáj ennyire?
-Azért mer ezeket in használtam.- mutatott a földön heverő tárgyakra . Ahogy nézegettem megláttam egy lovagló pálcát!!
-Ezt is használtad?- mutattam rá..
- Igen de csak ezért mert rossz voltál,ha jól viselkedsz soha nem fogok rád kezet emelni.
- Ezt hogy érted?
- Mivel mostantól itt laksz nálam ezért vagy szót fogadsz vagy megbüntetlek .
- Miért laknék itt??
- Mivel idehoztalak és nem tudod hol vagyunk én meg nem viszlek haza ezért itt laksz.
Bekönnyesedtek a szemeim ,vettem egy nagy levegőt és ..elfogadtam a sorsom.
- Mik a szabályok?-sóhajtottam.
-1. Csak apucinak szólíthatsz !
2.Mindig szótfohadsz vagy bünti jár!
3.Én mondom meg mi legyen rajtad! Ha azt mondom hogy ma egész nap meztelenül kell lenned akkor te egész nap úgy leszel!
4 Nem mehetsz sehova az engedélyem nélkül!
Egyenlőre ennyi idővel megszokod.
-Kérdezhetek valamit apuci?
- Persze cicám.
-Mik a büntik?

Enyém vagyWhere stories live. Discover now