אאאאאא, זהירות תמונה של ביגוד חושפני :) :)
-----------------------------------------------------------------------------
נ.מ ג'ימין:
מאוד נעלבתי מטאה .
חשבתי שזה הדדי, אבל לא למה שמישהו באמת יואב אותי. אני מכוער, שמן, לא מפותח, לא גבוה, אני כלום.
- - - -
במהלך היום ראיתי את טאהיונג מסתובב עם חברים שלו שלמדו איתו. הוא היה ניראה כל כך שמח ומאושר יותר מבדרך כלל. אני הייתי בדרך לחדר כי לא כל כך רציתי לאכול אז פשוט חיכיתי לשיעור הבא שלי. כשישבתי התחלתי לחשוב, משהו באמת רע בי אבל זה טאהיונג אתה לא מגיע לו א- ''ג'ימיני'' טאהיונג פתאום נכנס לחדר והתנפל עלי בנשיקה סוערת, התנתקתי ממנו ושאלתי ''מה קרה?'' ''סתם, מה אסור לי לבוא לראות את החבר הכי הכי טוב שלי שאני לא רואה אותו כל שעות הלימודים ואפילו בבוקר אתה נכנסת ואז יצאת. למה בכלל יצאת ?'' שאל נלחצתי כי הוא לא יודע שאני מעשן ואני משתדל להפסיק כי כמה פעמים הוא אמר שיש ריח של סיגריות והייתי משקר לו שחבר מהכיתה שלי מעשן, טאהינג אמר לי כל הזמן להתרחק מהילד הזה אבל בעצם הילד הזה זה הסיגריות לי. ובבוקר אני עישנתי. ''סתם היו כמה ילדים שהיו צריכים עזרה בשירה אז עזרתי'' שלפתי תריץ מהיר שעלה לי לראש ''הו...'' אמר וחיבק אותי כשהוא עדיין מעלי ''אתה יכול לפחות לרדת ממני'' כמה שאני רוצה שישאר אני לא יכול ''אני מפריע לך?'' הוא שאל בביטחון מלא, ''לא פשוט טא-'' נקטעתי כשהרגשתי את ידו על איברי מלטף אותו ''אתה רוצה שדאדי יעניש את הבייבי שלו על זה שאתה לא מבין שאני זה שמחלק פקודות'' לחש לאוזני ''טוב טאהיונג לא עכשיו יש לך יזיז חדש אז תקרא לו בייבי ותגיד לו שלא יחלק לך פקודות, תסלח לי, לי יש שיעור ללכת אליו להי'ט'' דחפתי אותו מעלי ולקחתי את תיקי ויצאתי, לא יכולתי יותר למה הוא בא אלי אם יש לו מישהו חדש. אני. לא. צעצוע. שהוא יכול ללכת אליו מתי שמשעמם לו.
- - - -
נ.מ טאהיונג:
''ייייא... ג'ימינה'' קראתי לו אבל הוא כבר יצא.
''ה-הוא פשוט דחה אותי עכשיו'' אמרתי לעצמי, אף אחד בחיים לא עשה לי את זה כולם היו נופלים ורק ממבט הם היו פותחים את רגליהם בשבילי, ה' אני ממש עצבני כאילו איך אפשר ופאק אני חרמןןן ו- רגע , קמתי במהירות מהמיטה והלכתי לטלפון שלי ופתחתי את הצ'אט שרציתי.
דאדי רק שלי:
בייב אני חייב שניפגשבייבי שלי:
דאדי אתה כבר מתגעגע לתחת שלי, רק אתמול דיברנו אתה יודע שיש לי עוד לקוחות...
שכחתי ברור שיש לו עוד אנשים פאק אני רוצה אותו לעצמי
'טאהיונג אתה רק רוצה את הגוף שלו אידיוט'
YOU ARE READING
His revenge/ Taekook
Fanfiction~It's hard to look at other faces when I want to see yours~ ''אתה השארתה אותי מאחור ואני מבטיח לך, היונג אתה תשלם על זה'' הוא בלתי ניראה, הוא נישכח כאילו לא היה קיים. אז הייתה מוכר בעלותו בתור לייסונג, צעק התחנן ואף אחד לא שמע, אף אחד לא ראה את הד...