7 PART

28 1 0
                                    

Video: Tini Stoessel ve Sebastian bir şarkı kaydediken bir kaza geçirdi.
Diye maganzin haberlerine düşmüşler.

El cantante colombiano compartió la secuencia en su cuenta de Instagram.

Kolombiyalı şarkıcı şarkıyı instagramda hesabında paylaştı.

En medio de los rumores de romance entre el cantante colombiano Sebastián Yatra y Tini Stoessel, los músicos se instalaron en Chile para grabar un videoclip, pero sufrieron un accidente que fue viralizado en las redes sociales.

Kolombiyalı şarkıcı Sebastian Yatra ve Tini Stoessel arasındaki romantizm söylentileri ortasında, müzisyenler bir video klibi kaydetmek için Şili'ye yerleşti, ancak sosyal ağlarda viralize olan bir kaza geçirdi.

En una segunda publicación, Yatra compartió un clip en el que se aprecia el momento en el que los artistas sufren el accidente. "Esto no me hace nada orgulloso, ni me causa risa... tengo mucha vergüenza. PERDÓN @tinistoessel!!!!!! (Miren hasta el final)", continuó el colombiano.

İkinci bir yayında Yatra, sanatçıların kazaya maruz kaldığı anı gösteren bir klip paylaştı. "Bu beni gururlandırmaz ve beni güldürmez... Çok utanıyorum. AF @ tinistoessel !!!!!! (Sonuna kadar bak)", Kolombiyalı devam etti.

Por último, posteó una foto en la que se lo ve en el suelo, recibiendo asistencia médica, y a Tini a su lado, acompañándolo. "Peldon (vean mi último post) #Cristina @tinistoessel".

Son olarak, onu yere gösteren, tıbbi yardım alan ve Tini yanında eşlik eden bir fotoğraf yayınladı. "Peldon ( son yazıma bakın) # Cristina @ tinistoessel".

Las imágenes dieron la vuelta al mundo rápidamente y sus fans no pudieron evitar reírse de su accidente. Sin embargo, celebraron que Tini y Yatra volvieran a mostrarse juntos.

Görüntüler hızla dünya çapında gitti ve onun hayranları yardım ama onun kazaya gülmek olamazdı. Bununla birlikte, Tini ve Yatra'yı tekrar birlikte gösterdiler.

Evet Arkadaşlar bir magazin sitesinden alıntıdır. İyi günler
Beğeni ve Vote yapmayı unutmayalım 🙏

Daha fazla bilgi için
İnstagram:tini.stoessel.turquia
YouTube:Merve_T_Cevik

Tini Stoessel BilinmeyenlerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora