Colombian singer Sebastián Yatra premiered the music video for "Cristina" on March 22. Argentinian pop star Tini Stoessel plays his love interest in the new clip.
Kolombiyalı şarkıcı Sebastián Yatra 22 Mart "Cristina" için müzik video prömiyeri. Arjantinli pop yıldızı Tini Stoessel yeni klibe olan sevgisini oynuyor.
Cristina" is the latest single from Yatra's upcoming album, Fantasía. The song follows "Un Año" with Mexican group Reik and "Vuelve" with Spanish artist Beret. While Yatra has dabbled in a lot of reggaeton music during his breakthrough with last year's Mantra album, he returns to his singer-songwriter side with "Cristina." Backed by the gentle strum of a guitar, he dedicates the track to the titular Cristina that's filled with plenty of romantic memories. Even when they're apart, Yatra's warm love song is where the heart is.
Cristina " Yatra'nın yaklaşan albümü Fantasía son single. Şarkı Meksika grubu Reik ve İspanyol sanatçı Beret ile "Vuelve" ile "Un Año" izler. Yatra geçen yılki Mantra albümü ile yaptığı atılım sırasında reggaeton müzik bir sürü dabbled olsa da, o "Cristina" ile onun şarkıcı-söz yazarı tarafına döner."Bir gitarın nazik strum tarafından desteklenen, o Romantik anılar bol dolu başlık Cristina parça ayırıyor. Ayrıldıklarında bile, Yatra'nın sıcak aşk şarkısı kalbin olduğu yerdir.
Cristina" için müzik videosunda, Yatra, Tini tarafından profesyonel olarak giden Stoessel ile gruplanır. İki, geçen yıl aynı adı taşıyan albümünden "Quiero Volver" da işbirliği yaptı. O Cristina, hızlı hayat kaçmak isteyen bir müzik süperstar oynar. Tini kaçtığında, Yatra'yı bir barda çalarken bulur ve aşk oradan ortaya çıkar. Cristina'nın ünlü sırrı ortaya çıkana kadar sonsuza kadar mutlu yaşıyorlar. Tini güzel kasırga romantizm hakkında İspanyolca birkaç satır söylüyor.
"Cristina" is now available on iTunes and Apple Music. Yatra's Fantasía album will be released on April 12. He is nominated twice at next month's Billboard Latin Music Awards.
Cristina" iTunes ve Apple müzik artık kullanılabilir. Yatra'nın Fantasía albümü 12 Nisan'da çıkacak. Gelecek Ayın Billboard Latin Müzik Ödülleri'nde iki kez aday gösterildi.
Bir siteden alınmış bir alıntı .
ESTÁS LEYENDO
Tini Stoessel Bilinmeyenler
ChickLitTini Stoessel kimdir? 21 Mart 1997 tarihinde Buenos Aires, Arjantin'de doğmuştur. Tam adı Martina Stoessel Muzleradır. Takma adıyla Tini'dir. Annesi Mariana Muzlera, babası Alejandro Stoessel'dir. Francisco Stoessel adında abisi vardır. Babası Alej...