(Soobin)
Seorang namja baru sahaja keluar dari keretanya..dengan pakaian yg kemas dan berkaca mata hitam gituuu sambil menyelut tangannya ke dlm poket seluarnya itu..sedang menuju ke dlm sebuah syarikat milik nya.."Good morning"(kata pekerja nya itu sambil memberikan tunduk hormat kepadanya)
Soobin
"Ermm"(dia hanya menganggukan kepalanya lalu berjalan Dan terus ke dlm office nya)
Dia melihat lihat suasana di luar office nya sgt baik..lalu dia menyambung kerja nya..tiba ii ada seorang yeoja(Hyri)masuk ke dlm office nya secara tiba ii tanpa mengetuk pintu dahulu
Hyri
"Owkk..awal dtng hari nih??"(katanya kepada soobin yg terkejut Sbb tiba ii je dia masuk..😂)
Soobin
"Ahh kau rupanya..haishh masuk tk reti nk ketuk pintu dulu ke??..haihh main masuk je..nasib baik aq tk de sakit jantung au..and lagi satu..suka hati aq lah nk dtng awal ke lambat ke..bukan susahkan hidup kau un"(jawab soobin dengan kasar nya itu)
Hyri
"Eleh..asyik ii nk marah org je keja..ha nah..nih semua kontrak ii yg kau tk siapkan lagi uh..bila nk siap??.."(jeling hyri pada soobin)
Soobin
"Ye ii nnti aq siapkan lah..btw malam nih mak bapak aq ajak kau satu family dtng rumah makan malam bersama sama katanya..ada something nk bagi tau"(kata soobin kepada hyri)
Hyri
"Baiklah bossku..aq keluar dulu ye..jangan lupa siapkan kerja kau..faham??..jangan asyik goyang kaki je..heh k byee cau lu"(hyri pun keluar dari office nya soobin)
Soobin
*hek eleh..kecoh siak dia nih..haihh*(bisik hati nya)
Soobin meneruskan kerja nya..
+Skipppppp.....
Beberapa jam kemudian...
Pada pukul 4:00 petang
Soobin Sedang turun Ke tingkat parking..lalu Dia Keluar Dari syarikat Nya Dan pergi Ke suatu tempat..
(Soobin)
Sesudah sampai Ke destinasi Nya soobin pun Keluar Dari kereta Dan Pegi Ke tempat yg Dia hendak Pegi..(rupa rupanya Dia hendak Ke cafe untuk berjumpa dengan seseorang)Soobin
"Sorry you..lama Ke Dh tunggu??(kata Nya pada rakan Nya Itu..ehh?? Ye Ke??..hmm hahaha OFC Lah bukan Kawan en..Mestilah SECRET FIANCÉ DIA...heh)
Sa-rang
"Ehh tk Lah sekejap Je pun.."(sambil jeling Ke Arah Soobin)
Soobin
"KK sorry ii..I Mintak maaf sangat ii..tadi jalan Jem Lah..please forgive me"(merayunya pada Sa-rang)
(Sa-rang)
Dia hanya mendiamkan diri..Ermm maknanya merAjuk Lah tuh..halah ii sikit ii Nk merAjuk tampar Kang...hahahahaha..Tiberr aq lak yg emo(Soobin)
Soobin memandang muka Nya..lalu Dia pun rasa menyampah Ke Kesian Ke aq un tk tau Lah..hahaha Dia pun pujuk Sa-rang..Dia mengajak Sa-rang pergi membeli belah..heh Sa-rang pun Apa Lagi en..Mesti terus tk jadi Nk merAjuk..happy gilee bila soobin kata Nk belanja shopping Hari nih..Sesudah selesai shopping..Soobin Dan Sa-rang pun Pegi berjalan ii Di sekitar mall Itu sambil berpegang ii tangan Bagai konon sweet Lah sgt🙄👌🏻...and then secara Tiba ii Nya..mereka terserempak dengan seseorang yg dikenali Di mall Itu..jeng jeng jeng..siapakah ia?? Dan apakah yg akan terjadi??..hohoho Kalau Nk tau saksikan Ep seterusnya...okay??
{bersambung}
*annyeong!! So how is it?? Best TAK??sorry Lah Kalau tk best..please support this story Kalau Nk Bagi story nih best..Kalau tkde yg support MCM mana Nk happy en tulis story nih..hmm..hahaha okay ii izz berharap Sgt kebaikan anda semua untuk vote story nih selepas Dh baca..jangan slide laju ii pastu terus vote..haihh kejam sih..hahaha KK byee..see yaaa!!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜Collaboration: amnaxnaesz ❤️ @izzati2104
_special tag💜_
YOU ARE READING
[01]Fãkē łøvê|Mÿ déštïñÿ
Historia CortaJin:"Who your second choice hyri??" Hyri:"i dunno..please lah..jangan buat saya pening" Jin:"ermm sorry ii..tkpe ii saya tetap akan tunggu jawapan awak..saya akan terima sahaja pilihan awak itu.." Soobin:"jin Is better than me.." Jin:"ahh tk ii kau...