1

37 9 0
                                    

Dimineata isi face sosirea mult prea repede pentru mine. Corpul meu se dezmeticeste cu greu, iar eu incerc sa ma ridic in speranta de a ajunge la baie pentru a ma pregati de o noua zi.
     Ziua lui de nastere se apropie, la fel si a mea. Am putea sa o organizam in aceeasi zi. Oare ar fi de acord?
     Gandurile imi sunt intrerupte de vocea lui duioasa care ma striga.

"- Taehyung!"

"- Jungkook, ce este?"

"- Trebuie sa iti spun ceva important."

"- S-a intamplat ceva?"

"- Nu chiar, doar vino cu mine."

     M-a apucat strans de mana, fapt care m-a facut sa tresar usor.
     Am ajuns in baia apartamentului care era destul de spatios. Acesta mi-a lasta mana dintr-a lui si s-a grabit sa inchida usa.

"- Um..De ce ai inchis usa? Suntem doar noi doi."

"- Stiu, lasa asta, fii atent la ce vreau sa iti spun!"

"- Sunt."

"- Cand ai putin timp liber?"

"- In weekend. De ce?"

"- Vreau sa mergem intr-o excursie. Ziua mea se apropie, si a ta la fel. Am putea sa o organizam in aceeasi zi, in acel loc. Am vorbit deja cu Namjoon si cu Yoongi. Raman restul."

     Se pare ca si el isi doreste acelasi lucru.

"- Da...nu e o idee rea."

"- Deci ti-ar placea?"

"- Cred ca da."

     In acel moment am simtit cum doua brate puternice imi inconjoara talia. Jungkook astepta raspunsul la imbratisare. I l-am oferit cu multa caldura si cu nuante de rosu in obraji, sperand ca acesta sa nu observe.

"- Um..Jungkook? De ce m-ai adus in baie ca sa vorbim despre asta?"

"- Nu stiu. A fost prima incapere pe care am vazut-o dupa ce te-am tras dupa mine."

     Momentele acestea il fac atat de inocent si prostut pentru mine. Simt cum locusorul lui din inima mea se mareste pe zi ce trece.

𝓨𝓸𝓾 𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓼𝓸𝓷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum