Ma grabesc, sperand sa nu intarzi iar. Ajung cu cateva minute dupa ora deschiderii si pot deja sa observ clienti la mese. Stiam caci cafeneaua la care lucrez este cunoscuta si apreciata, dar nu imi trecea prin minte faptul ca oamenii care o frecventeaza, ar putea sta la coada ca sa intre.
In cateva cllipe sunt gata si imi incep treaba.
Doua glasuri extrem de cunoscute, isi fac simtita prezenta in incapere. Erau Yoongi cu Jimin care analizau ceva din telefonul lui Yoongi. Se aseaza la o masa si pornesc o discutie care parea a fi interesanta."- Yoongi, Namjoon, cu ce va pot servi?"
"- Jungkook a gasit o locatie minunata pentru zilele voastre de nastere. Este o cabana pe care a inchiriat-o doar pentru noi." spune Jimin foarte entuziasmat.
"- Sa inteleg ca nu doriti nimic?"
"- Este destul de spatioasa si pentru un weekend intreg o sa fie doar a noastra. Imi doream de foarte mult timp sa merg cu dragii mei prieteni intr-un loc ca acesta."
"- Bine.." spun, dandu-mi seama ca ei chiar nu vor nimic "Cred ca pot sa o vad si eu, nu?" Ma aplec usor sa vad imaginea din telefonul lui Yoongi. In momentul acela, Jimin ma opreste punandu-mi mana pe piept si inpingandu-ma.
"- Nu, nu, tu nu ai voie sa o vezi! Kookie a spus ca e o surpriza pentru tine."
"- Chiar nu pot sa ma uit?"
"- Nu!"
Jungkook mereu a facut lucruri dragute pentru mine. Surprizele erau la ordinea zilei inca de cand eram mici. Stia foarte bine cum sa ma faca fericit, desi simplul fapt ca imi era prieten ma bucura.
Totusi, sentimentele mele pentru el, insemnau ceva mai mult decat prietenie. Eu il iubeam, iar el ma iubea, dar se putea observa ca iubirea mea pentru el era diferita.
Ce ma bucura este faptul ca datorita lui stiu cum e sa fii iubit, stiu ce inseamna sa ai pe cineva langa tine, el este motivul pentru care am luptat multi ani, de aceea, nu vreau sa stric nicio particica din tot drumul parcurs pana aici. Este singurul lucru de care ma tem...sa nu cumva sa stric ce am cladit cu greu.Gandurile-mi zboara, trezindu-ma in mijlocul cafenelei care era si mai plina ca deobicei. Ma ocup repede de comenzile luate, apoi ma grabesc sa iau altele. Cand in sfarsit termin cu toate, iau o mica pauza si realizez ca Yoongi cu Jimin au plecat. Nesuferitii, nici macar nu m-au salutat.
In ultimele 5 minute din mica mea recreere ma gandesc sa il sun pe Jungkook, dorindu-mi sa aflu cum se simte mama lui."- Alo, Jungkook?"
"- Ce e Tae? Spune repede, nu pot vorbi!"
"- A, scuze, voiam sa aflu cum se simte mama ta."
"- E bine, te sun putin mai incolo, bine? Pa!"
"- Pa Jung..." si acel sunet de incheiere a convorbirii telefonice se face auzit.
Jungkook isi iubeste foarte mult mama. Din pacate aceasta s-a inbolnavit de cancer si a aflat prea tarziu pentru a mai putea face ceva. Acesta isi doreste sa petreaca cat mai mult timp cu ea si ar face imposibilul pentru a o face fericita in ultimele luni de viata. Ma bucur ca este asa iubitor si grijuliu, admir asta la el, dar, uneori, uita de tot ce este in jurul lui si se comporta prea dur cu restul. Nu il judec. Nu as putea face asta, dar pot spune ca in momentele alea nu il recunosc.
Imi inchei ziua cu un ultim client si anume Hoseok. Ma rog, Hoseok si iubita lui aroganta. Il iubesc mult pe Hoseok, dar iubita lui este insuportabila si nu pot intelege cum pot fi impreuna de 4 ani.
Pentru a nu-mi scapa gandurile, incerc sa le uit si ma prefac intr-un om dragut."- Buna Hoseok! Buna Mina! Cu ce va pot servi?"
"- Buna Tae! Nu dorim nimic. Am venit sa te anunt ca noi nu putem ajunge la aniversarile voastre."
"- De ce? Hyung, e totul in regula?"
"- Auzi, nu crezi ca esti prea curios?" voceai ei pitigaiata se face auzita in toata cafeneaua
"- Stii, Mina? Am ceva de discutat cu Hoseok. Poti iesi putin afara?"
Mina il saruta scurt pe Hoseok si apoi iasa spunand " Sper sa nu ne mai vedem Tae! Bye!".
"- Tae, te rog scuz-o, stii cum e. Spune-mi ce voiai."
"- Poftim? A, nu doream sa iti spun ceva, voiam doar sa o scot afara intr-un mod dragut "
"- Aish! Voi chiar nu va suportati. Pa Tae! Plec acum. Ne vedem."
"- Pa!" Si clopotelul de la usa rasuna incet.
Ajuns acasa, imi fac rutina de seara si ma pun in pat adormind cu gandul la micul meu Kookie.