,, Aha" Kývol som na znamenie, že chápem a pozrel sa naň ho. Kľakol som si k nim a pozeral sa stále na toho nahého. Teda Shine-a...
Zmateně zamrkám z toho olíznutí.
,,Nevím co s ním. Asi bych ho tu neměl nechávat když jsem ho našel.",,Môžeš ho zobrať ku mne... Aj tak bývam sám... Teda ak to nebude vadiť jemu a ani tebe." pozrel som sa na druháka.
,,Mně je to jedno, taky bydlím sám. Ale jestli chceš, vzít si ho můžeš. Doufám, že mě tu nikdo neviděl krom tebe." Ušklíbnu se.
,,Ale našiel si ho ty, tak sa ťa pýtam. " Postavil som sa a poobzeral sa.,,A išiel som tu sám takže ťa nikto iný nevidel."
,,Fajn, jedině dobře, že jsi mě viděl jen ty.", Stále mám na tváři úšklebek. ,,Jen nevím, co s ním. Klidně si ho vezmu, je mi to jedno, vážně. Není to žádný majetek, má duši a city." Podívám se na něj.
,,Ja viem, len sa ťa na to pýtam. Inak...teraz trošku mimo tému. Ten s kým si sa dnes pochytil pri záchodoch bol tvoj ex?" Nahol som sa zvedavo k nemu.
,,Bohužel, byl.", Podívám se na něj. ,,Proč?"
,,Len tak." Usmial som sa a odtiahol sa od neho.
Chvíli se na něj dívám, a pak odvrátím pohled.
Chvíli jsem tam nehnutě seděl a poslouchal jejich rozhovor. Potom mě zarazila věta toho, co byl jako holka tak jsem nahl hlavu nechápavě nastranu.,, Vždyť se samec nemůže pářit se samcem. To nejde. " řekl jsem stále nechápavě.
,,Pářit?", Podívám se na něj a začnu se smát. ,,Ne, není to páření. Je to jen cit, eh, pomoc mi prváku." Podívám se na toho menšího kluka.
,, To vieš... tu náš samec bol veľmi znudený zo samíc, tak sa rozhodol to skúsiť so samcami. A páči sa mu to viac a nehrozí mu, že bude mať mláďata ešte počas školy. " Zasmial som sa.
,, Ško...la?" nahl jsem hlavu nechápavě nastranu a dál je sledoval.
,,Škola je místo, kam se chodíme učit všechny věci jako je psaní a čtení." Usměju se.
,,Inak povedané mučiareň, väzenie a miesto kde sa unudíš k smrti. " Doplnil som druháka.
,,Hele, co kdybychom šli ke mně? Bydlím hned za rohem, ať tu nejsme jako bezďáci a ať on není nahý." Vstanu a hodím si batoh na záda.
,, Aha. " řekl jsem klidně a opatrně se přitulil k tomu většímu z nich.
,,No, myslím, že je rozhodnuto.", Vezmu ho do náruče a usměju se. ,,Půjdeme všichni ke mně, dáme si něco k jídlu a všechno probereme. Ještě jedna věc, bolí tě ty nohy hodně, Shine?"
Jen jsem přikývl a hned na to jsem ho objal kolem krku a usnul.
,,Hej, em, prváku, neměl bych s ním jít do nemocnice? Nejsem doktor abych poznal, co s těma nohama má." Podívám se na menšího kluka.
,,Mám aj meno, druhák. " Usmial som sa, pretože boli roztomilí ako on ho mal v náručí a Shine sa ho držal.,,Som Chi a podľa mňa by si ho do tej nemocnice mal zobrať."
,,Já jsem Sebastian, to už asi víš. Nejdřív bych ho měl obléknout, ne? Ať tam nejdeme takhle. Tyhle situace nemám rád, vždy nevím, co dělat." Zamračím se a vyrazím ke mně domů.
,, Asi by to bolo najlepšie." Kývol som a išiel poslušne za ním... A vlastne ani neviem prečo...Mykol som nad tým ramenami a snažil sa ho nestratiť, keďže neviem kde býva.
ČTEŠ
Psycho Squad
De TodoTři podivíni, každý se svým příběhem, se svými problémy. Avšak jeden z nich je úplně jiný, než si vůbec myslí. Kdo by řekl, že jedna temná ulička změní život třem lidem?