Ατσα τα σκυλια

26 3 3
                                    

Ήταν τέλος Μαΐου του 2016 όταν με το δημοτικό μου επισκέφτηκα το γυμνάσιο της περιοχής μας φυσικά ήταν 20 λεπτά με τα ποδια οποτε το πήγαμε ποδαράτο!

Και χεστηκαμε λιγο πάνω μας διότι έχουμε αρκετά αδέσποτα εξω !

Οταν φτάσαμε στο γυμνασιο όπου θα πηγαίναμε είχε χτυπήσει το κουδούνι και βγήκαν όλα τα παιδιά!

Εγώ στο γυμνασιο ημουν λιγο γνωστή διότι είχα αδερφες εκεί έτσι οταν μπήκαμε η γνωστή μου με καλωσόρισαν!

Μετά από 10 λεπτά εξω από το γραφείο του διευθυντή μας ονόματι κουμπί...

Και από ένα πολύ ΩΡΑΙΟ ΘΕΑΜΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Μαντέψτε τι είδαμε;

Καλα καταλάβατε ατσα τα δυο τα σκυλάκια θα ελεγα αν δεν ήταν και το τρίτο εκεί!

Οχι απλά φαντάσου αναγνώστη 30 μικρά σκατα με γυαλιά ηλίου και χρωματιστά ρούχα να ουρλιάζουν και έναν καθηγητή να τα σπρώχνει!

Έίχε χτυπήσει το κουδούνι και μας είπαν να περάσουμε μεσα σε κάποια τάξη για να δούμε πως κάνουν μάθημα! Μπηκαμε σε μια τάξη της πρώτης και μια της τρίτης

Έτσι πέρασαν 2 ώρες και ξανα κατεβήκαμε κατω κάτσαμε 10 λεπτα στο προαύλιο και φύγαμε!

Δεν μας έδειξαν τίποτα για το σχολείο! Ούτε το κυλικείο ούτε τις τουαλέτες ούτε το γραφείο ουτε το γήπεδο ουτε την βιβλιοθήκη!

Γιαυτο το Σεπτέμβριο μαζί με της φιλες μου απο την γειτονιά αποφασίσαμε να παμε πιο νωρίς για να τα βρούμε αλλα και επειδή   είχαμε άγχος για το νέο σχολείο νέους μαθητές νέους καθηγητές!

Έτσι όπως πηγαίναμε όμως φτασαμε στην ώρα του αγιασμού!( Η γονείς μου δεν με αφηναν να παω μονη μου αλλα τον Αύγουστο φύγανε στο εξωτερικό και ετσι εμενα με την γιαγια μου οπου με άφηνε!)

Όπου εκεί μας περίμενε μια έκπληξη!

Στην περιοχή όπου μέναμε υπήρχε άλλο ένα δημοτικό και ηταν πολύ μη χαρούμενη με την παρουσία  μας !

Όπως και εμείς!

Επίσης δεν μας άρεσαν καθόλου τα παιδια τον μεγαλύτερων τάξεων το είχαν πιστέψει πολύ αλλα δεν μας ένοιαζε εμείς θέλαμε να παρουμε τα βιβλία και να φύγουμε!

Στην ώρα της προσευχής εγω και η φίλες μου ελενη και χριστινα  οπου θα σας πω λίγα λόγια:

Ελενη
Η γονείς μας είναι πολύ καλή φίλη και πέφτουμε μακρινή συγγενείς! Έχουμε 1μιση μήνα διαφορά. Γεννηθήκαμε στο ίδιο νοσοκομείο. Οταν ημουν μικρή δεν την συμπαθούσα καθολου ! Οταν ερχόταν σπιτι μου κρυβομουν στην ντουλάπα μέχρι να φύγει εννοώ οταν ερχόμουν εγω σε αυτην προσπαθούσα να την βοηθήσω να κάνει χαλια το σπιτι της με τα glitter!μεχρι την έκτη πίστευα ότι ηταν η ψβναρα του σχολείου μαζί με άλλες δυο κοπέλες οπου θα σας πω αργότερα για αυτές! Αργοτερα την γνώρισα και ξεκινήσαμε να κανουμε καλη παρεα !

Χριστινα
Την γνώρισα στην πρώτη δημοτικού και αμέσως γίναμε κολλητες μαζι με άλλη μια κοπέλα που θα πω αργότερα! Πηγαίναμε και η δυο σε διαφορετικό νήπιο από τα υπόλοιπα παιδιά και το δημοτικό μας ηταν νεο περιβάλλον  οποτε γρήγορα βρήκαμε γλώσσα! Επίσης ημασταν και η δυο πόντιες οποτε δεν χάσαμε ευκαιρία!

Ωραια λοιπον εγω μαζι με την Ελενη και την Χριστίνα κανμε χαζομάρες και τα παιδιά μεγαλύτερων τάξεων μας κοιτούσαν.

Μόλις τελείωσε ο αγιασμός ο διευθυντής μας είπε να παρουμε βιβλία και πως θα είναι τα τμήματα μας !

Παλι καλα ημουν με της φιλες μου στο ίδιο τμήμα!

Αλλα υπήρχε κάτι χειρότερο αλλα αυτο θα το πω κάποια άλλη στιγμή!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Πως σας φαίνεται;

Ξερω βαρετό αλλα ετσι πέρασε η πρώτη μου μερα στο γυμνασιο  !

Ελπίζω να σου αρεσε μαζι σου ηταν η Νινα

Πως Γίναμε Έτσι;?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon