1.

59 4 0
                                    

-Намайг явуулаач гуйя чамд юу хэрэгтэй юм?Миний аав руу залгаад өг л дөө.
-Амаа тат. Жижигхэн чөтгөр чамайг би одоо ч энд замын дунд буулгаад хаячихаж чадна шүү.Даанч би тийм тэнэг биш.Одоог хүртэл мөнгөний тоогоо шийдэж чадаагүй байхад гэж тэр тамхиныхаа утааг охин руу үлээв.
-Хурдан шийдээд хэлээч дээ тэгээд би энэ өмхий машинд чинь байж тэсэхгүй нь
-Хөөе бяцхан их зант минь. Чамайг зүгээр л тэгээд явуулчихна гэж бодоо юу?Амнаасаа болж харамсав даа.
-Яадаг юм.Чам шиг залхуу амьтад амар хялбараар мөнгө олох гэж л ийм хүний үнэргүй юм хийж яваа байлг.. хүнд том гар бяцхан охины хацрыг халуу дүүгүүлэн буугаад авав.
Охины нүдэнд нулимс дүүрч
-Чадах чинь энэ үү?Өрөвдөлтэй юм. Гээд энгэр зөрүүлэн нулимсаа залгихыг хичээсэн ч хацар нь чимчигнэсээр.Мөн шагайг нь холбон уясан уяа улам чангарах шиг.
Залуу руу харахад хоосон нүдээр чанх урагш замаа ширтэж гараа цайтал жолоог чанга атгасан байв.
-Тавин сая
гэж тэр гэнэт бувтнав.Тэгээд саяхныг хүртэл асфальтан замыг л ширтэж явсан нүд нь сэргэн тиймээ танай новшийн их мөнгөтэй эцэг чинь чамайг хэдээр үнэлэх бол? 14 настай ч амаа татаж мэддэггүй ачлалгүй охиноо.

Нэгэн жигд дуугарах дуугаар нүдээ нээхэд саяхан бодит мэт харагдаж байсан зүүднээс сэргэв.Бүсгүй сэрүүлэгээ унтраагаад хацраа барьж үзэн хөлөө хөдөлгөж үзлээ.Хацар нь халуун бус харин ч цонхоо онгорхой унтсанаас бага зэрэг даарсан мэт.
Зүүдний улмаас бүх л өдөржин тавгүйтэж тэр эрийн царай нь нүдэнд харагдана.Энгийн нэгэн хороололд жижигхэн эмийн сан ажиллуулдаг тул үйлчлүүлэгч л орж ирэхгүй бол бүсгүйд чөлөөт цаг их гардаг байлаа.Хэдхэн жилийн өмнө зарим эмийг өөрсдөө найруулан бэлтгэдэг байсан бол одоо бүх л эм үйлдвэрийн нэр дор гарч эмийн санчдын ажил багасчээ.Үнэндээ бол бүсгүй эцгийнхээ эмийн үйлдвэрийн эмнээс бусдыг зардаг эцгийнх нь компани энэ салбарыг бараг л гартаа оруулж ихэнх эм тариаг үйлдвэрлэдэг тул бүсгүйн зардаг жижиг үйлдвэрийн эмийг хэрэглэдэг хүн цөөн аж.

Гэртээ ирэхэд хоосон гэр нь угтах байх гэж бодсон ч эсрэгээрээ өлгүүрт хэн нэгний хүрэм өлгөөтэй зочны өрөөнөөс ямар нэгэн чих өвтгөм рок дуу сонсогдож,харин тэр шүршүүрт орж байлаа.Бүсгүй өлгөөтэй хүрэмээр нь л хэн гэдгийг нь мэдсэн тул сандран өрөөндөө ороод хувцасаа сольж байтал
- Хонгор минь,Чи ирчихээ юу? Гэж Andrew дуудав.
Бүсгүй дотуур хувцастайгаа өрөөнөөсөө гараад
-Тиймээ чи хэзээ ирээ вэ? Ирэх гэж байгаагаа надад хэлэх хэрэгтэй байсан юм. Гэхдээ санасан шүү гээд найз залуугийнхаа хүзүүнд зүүгдэн шуналтайгаар үнсэхэд саяхан шүршүүрт орсон биенээс нь саван анхилж бүсгүй тэрнийг улам ч чанга тэврэв.
-Brie гэж залуу бувтнаад бүсгүйг өргөн ор тийш чиглэв.
Бүсгүй үнсэлтээ лавшруулан түүний хүзүү чихийг дайруулан халуун амьсгаагаар төөнөн гараараа булчинлаг цээжин дээр нь илбэн санасан сэтгэл нь оргилон байлаа.
- Залуугын амьсгал түргэсэж,Хөөе хөөе юу ч хэлэхгүй юм уу? Чи минь намайг ингэж их санасан байх гэж.Ямар нэгэн юм тохиолдоогүй биз? хэмээн асуусан ч
Brie хуруугаа уруулд нь хүргэн
-Бүх зүйл сайн.Хайртай хүнээсээ бүтэн 45хоног хол байх ямар байдаг гэдгийг төсөөлж байгаа гэж найдъя.
гэхэд Andrew
-Чамайг санасан шүү.Хэлэхгүйгээр ирж гэнэтийн бэлэг барья гэж бодсон юм.Харин чи хариуг нь төсөөлөмгүй барьж байх чинь.
-Үргэлжлүүлье гэж бодогдохгүй байна уу?
-Тийм ээ хайрт минь бидний уулзалт гэж залуу уруулаараа дайралт хийн бүсгүйг энхрийлж саяхан бүсэлхийгээрээ ороосон байсан алчуур нь газар унаж түүний ардаас бүсгүйн хөхөвч ч бас газардав.
Хүрэлт бүр нь анхных мэт,үнсэлт бүр нь шинэхэн байх шиг хосууд удаан хугацааны дараа дахин уулзаж нэгэндээ уусан шингэв.

Цав цагаан ханатай цонхгүй өрөө.Охин нүдээ нээхэд хурц гэрэл гялбасан ч хормын дотор тэр саяхан сэрсэн өрөөгөө ажиглаж амжив. Охиныг сэрэхийг хүлээн сууж байсан тэрээр хүнд гутлаараа том том алхлан хажууд нь ирээд
-Нойрсож буй гүнж сэрчихсэн үү? Эцэг чинь хүслийг минь биелүүлэх хүртэл энэ өрөөнд амьдрах болж дээ гэв.
Өрөөнд гэрэл нэвтрүүлэх цонхгүй л болохоос тийм ч муу биш аж.Охины сэрсэн ор зөөлхөн бөгөөд цэвэрхэн.Өрөөний буланд жижигхэн буйдан түүний хажууд сэтгүүлийн ширээ.Тэр охины үсийг илэн аажмаар тонгойн архи болон тамхины эхүүн үнэр хангинуулсан амьсгаагаар хормын төдийд охиныг түрэмгийлэн үнсэв.Дараагийн хоромд тэрний барьцаалагч юу хийх гэж буйг охин гадарласан ч тэрний эсэргүүцэл үр дүнд хүрнэ гэж үү.

The AmygdalaWhere stories live. Discover now