O nouă zi. Alte lucruri care se pot intampla.
Ma ridic somnoroasa din pat cu o durere cumplită la gât. Imi aduc aminte că aseara m-am uita..... sau am încercat să vizioneze niște seriale dar probabil m-a luat somnul.
Imi frectionez puțin ceafa iar apoi ma îndrept spre dulap sa-mi iau niste schimburi și ma duc la baie sa-mi fac rutina.
După ce termin, cobor în bucătărie ca să iau micul dejun. Acolo îl găsesc pe fratele meu deja mâncând și stând pe telefon. Ma așez la masa și ma uit zâmbitoare spre el.
-'Neata, bro!
Yg: Ooh, 'neata sis, scuze nu te-am văzut. Cum ai dormit?
-Bine, dar m-am trezit cu o durere la gât pentru am adormit aseara in fata televizorului, voiam să văd niște seriale.
Yg: Ok..... Te-ai distrat ieri? Nu am vazut când ai venit.
-Pai nu am facut cine știe ce, am băut câte un suc și am mai făcut niște cumparaturi. Dar când am fost să bem acele sucuri, Tae a apărut la masa și m-a tras de o parte, spunandu-mi ca Jisoo e fosta lui......
Yg: Daa, Tae nu a avut o relație tocmai bună cu Jisoo.
-Da, stiu, mi-a spus..... Oricum, nu conteaza asta. Azi mergem pe undeva?
Yg: Da, vom merge în vizită la băieți. Vrei sa vi?
-Sigur, de ce nu!
Yg: Ok, la 12:00p.m. sa fi gata, bine?
-Sigur!
Terminam în liniște de mâncat, apoi ma duc în camera mea sa mai lenevesc puțin, mai e timp până la 12:00.
******perspectiva Tae******
Mai e puțin până trebuie să apară Cindy la noi. Sunt atât de fericit, de fiecare dată când o văd, simt furnicaturi. O iubesc atât de mult și cred ca sunt gata sa-i spun ce simt. Dar, nu stiu...... poate e prea devreme!? Ugh, ce tot vorbesc prostii, au trecut aproape două luni, pot sa-i spun.
Deodată se aude soneria. Ma duc repede la usa si o deschis cu zambetul pe buze, dar de fapt a venit curierul cu coletul lui Namjoon, nu stiu ce si-a luat mai exact. L-am chemat sa-i plătească domnului iar apoi m-am asezat plictisit pe canapea.
Nici 5 minute nu trec ca iar se aude soneria, de data asta ei trebuie să fie! Ma duc sa deschid și am avut dreptate. Îl salut pe Yoongi și o imbratisez scurt pe Cindy. Doamne, ce bine e s-o simt în brațele mele! Dacă aș putea, nu i-as mai da drumul!
Ne despartim din îmbrățișare și ne ducem spre bucătărie pentru ca Jin a gatit ceva specific lui. Toți o salută pe fata iar eu ma așez la masa între ea și Jungkook.
Am terminat de mâncat apoi ne ducem toți în living, pentru a mai vorbi și a juca jocuri. După câteva minute, o iau de mână pe Cindy și o târăsc după mine până în camera mea. În urma noastră se auzeau niște "oooo"-uri lungi, dar le-am ignorat.
*****perspectiva Cindy*****
Vorbeam cu baietii diferite chestii, dar dintr-o dată Tae ma ia de mână și ma târăște după el pana la etaj.
Acolo, ma trage intr-o camera, a lui probabil, închide ușa și ma țintuiește de perete.Gem puțin la contactul cu peretele, apoi simt cum imi i-a mainile și le tine și pe ele lipite de perete de o parte și de cealaltă a capului meu.
Se apropie de mine iar o pereche de buze fac contact cu ale mele. Rămân șocată pentru câteva secunde, dar apoi inchid ochii și îi răspund la sarut. Ma saruta tandru, punându-si apoi o mână pe obrazul meu stang.
Ne despartim din lipsa de aer și ne privim adânc.
Tae: Cindy, eu..... Te iubesc.... Am sentimente puternice pentru tine..... De fiecare dată când te privesc, când te strang în brațele mele..... Simt ca ma topesc cu totul.... Simt ca sunt pe alta planeta.... Te vreau langa mine mereu, vreau sa stiu ca esti doar a mea si ca ma iubesti cum nu ai mai iubit pe nimeni.... Poate ți se pare prea din scurt ce-fi spun dar asta simt si asta e adevărul.... Cindy... Tu ma iubesti?
Am amuțit. Tae s-a confesat în fața mea si eu nu stiu ce sa zic. Cum sa-i spun că și eu îl iubesc? Oare....voi avea o relație cu el ca cea pe care a avut-o cu Jisoo? Dar până la urmă.... nu am nimic de pierdut! Îl iubesc, ma iubeste, ne înțelegem de minune..... Eu zic ca merită să experimentez iubirea, nu-i asa?
-Da, Tae. Și eu te iubesc! Te iubesc de mult timp dar nu am avut curajul sa-ti spun. Mi-era teama ca sentimentul nu-i reciproc, ca daca iti voi spune, ma vei face să sufăr..... Și iti multumesc ca mereu te interesează de mine..... Iti multumesc ca ma iubesti!
Și cu acestea spuse, Tae imi mai da un sărut scurt iar apoi ma îmbrățișează călduros.
Ne despartim din îmbrățișare și decidem să coborâm la ceilalți. Pe drum, el ma ia de mana si isi împletește degetele cu ale mele și imi da un pupic pe frunte, iar apoi imi zambeste.
Ajunși jos, toți păreau ca stiu ce am facut noi iar eu amutesc cand pe canapea se află.......
Hei unicorni, am postat, yuuhuuu!! Sper ca va place! 😉
*******Key, bye! *******
CITEȘTI
~사랑해요!~ |K.Th
FanficMin Cindy, sora lui Min Yoongi, este o fata mai retrasă care nu prea preferă să aibă prieteni, cel mai mult ii place sa deseneze. Dar asta se schimba. Fratele ei îi face cunoștință cu cei 6 prieteni ai lui, ea cel mai mult observandu-l pe Kim Taehyu...