Hirai Momo (Boy)
(Zawgyi)
"အခ်ိန္ေတြကကုန္ဆံုးသြားေပးမဲ့ မင္းငါ့အနားမွာ အျမဲရွိေပးခဲ့ ဘာလိုလဲအျမဲဘာလို ရွိေပးခဲ့တာလဲ?သူငယ္ခ်င္းမိုလို ငါ့ေဘးနားရွိေနေပးတယ္လို ထပ္မေျပာပါနဲ႕"
(Unicode)
"အချိန်တွေကကုန်ဆုံးသွားပေးမဲ့ မင်းငါ့အနားမှာ အမြဲရှိပေးခဲ့ ဘာလိုလဲအမြဲဘာလို ရှိပေးခဲ့တာလဲ?သူငယ်ချင်းမိုလို ငါ့ဘေးနားရှိနေပေးတယ်လို ထပ်မပြောပါနဲ့"
Myoui Mina(Girl)
(Zawgyi)
"သံေယာစဥ္ဆိုတာႀကိးမားတဲ့ ခံစားခ်က္တစ္ခုလို ျမင္တယ္။ဒါေပမဲ့ သံေယာစဥ္ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ တစ္ျခားခံစားခ်က္ေတြရွိေနခဲ့တာကိုmi မသိခဲ့ဘူး။"
(Unicode)
"သံယောစဉ်ဆိုတာကြိးမားတဲ့ ခံစားချက်တစ်ခုလို မြင်တယ်။ဒါပေမဲ့ သံယောစဉ်ဆိုတဲ့ ခေါင်းစဉ်အောက်မှာ တစ်ခြားခံစားချက်တွေရှိနေခဲ့တာကိုmi မသိခဲ့ဘူး။"
Son Chaeyoung(Boy)
(Zawgyi)
"မင္းက အျမဲတမ္းျပံဳးေပ်ာ္ေနတတ္ေပးမဲ့ မင္းမ်က္ဝန္းေတြက တစ္ခုခုေႀကာင့္ ဝမ္းနည္း ေနတတ္တယ္ဆိုတာ မင္းကိုယ့္တိုင္မသိဘူးလား?
အဲဒိမ်က္ဝန္းေတြေႀကာင့္ငါ့တည္ရွိေနတာကို မင္းမျမင္ခဲ့တာလား?"(Unicode)
"မင်းက အမြဲတမ်းပြုံးပျော်နေတတ်ပေးမဲ့ မင်းမျက်ဝန်းတွေက တစ်ခုခုကြောင့် ဝမ်းနည်းနေတတ်တယ်ဆိုတာ မင်းကိုယ့်တိုင်မသိဘူးလား?
အဲဒိမျက်ဝန်းတွေကြောင့်ငါ့တည်ရှိနေတာကို မင်းမမြင်ခဲ့တာလား?"Kim Dahyun(Girl)
(Zawgyi)
"Da တို႕ကေနာက္မွေတြ႕ခဲ့ေပးမဲ့ daကေတာ့ အျမဲေမ်ွာ့္ေနမိတယ္။တစ္ေန႔ေတာ့ daကို ျပန္ခ်စ္လာဖို......ဒါေပမဲ့ daခ်စ္တဲ့သူရဲ႕ ေျခလွမ္းေတြက daနဲ႕နီးနီးကပ္ကပ္မွာ အျမဲရွိေပးမဲ့ daဆီဘယ္ေတာ့မွမလာခဲ့ဘူးေနာ္..."
(Unicode)
"Da တို့ကနောက်မှတွေ့ခဲ့ပေးမဲ့ daကတော့ အမြဲမျှော့်နေမိတယ်။တစ်နေ့တော့ daကို ပြန်ချစ်လာဖို......ဒါပေမဲ့ daချစ်တဲ့သူရဲ့ ခြေလှမ်းတွေက daနဲ့နီးနီးကပ်ကပ်မှာ အမြဲရှိပေးမဲ့ daဆီဘယ်တော့မှမလာခဲ့ဘူးနော်..."
(Zawgyi)
Words I Want to Hear ပါ။ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ 5th radom love romanceေလးပါ။
Once ေတြႀကိဳက္နွစ္သက္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ႀကိဳးစားထားပါတယ္။
I Miss you today tooနဲ႕ တစ္ျပိဳင္ထဲ updateေပးပါမယ္။
Once ေတြႀကိဳက္နွစ္သက္မယ္လို ကြ်န္ေတာ္ ယံုႀကည့္ပါတယ္။
ဖတ္ရႈအားေပးေသာတစ္ဦးတစ္ေယာက္ခ်င္းစီကို
ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါသည္။အမွားပါရင္ခြင့္လႊတ္ေပးႀကပါ။
# Lin Htet(カサロ)
(Unicode)
Words I Want to Hear ပါ။ကျွန်တော်ရဲ့ 5th radom love romanceလေးပါ။
Once တွေကြိုက်နှစ်သက်အောင် ကျွန်တော်ကြိုးစားထားပါတယ်။
I Miss you today tooနဲ့ တစ်ပြိုင်ထဲ updateပေးပါမယ်။
Once တွေကြိုက်နှစ်သက်မယ်လို ကျွန်တော် ယုံကြည့်ပါတယ်။
ဖတ်ရှုအားပေးသောတစ်ဦးတစ်ယောက်ချင်းစီကို
ကျေးဇူးအထူးတင်ရှိပါသည်။အမှားပါရင်ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါ။
# Lin Htet(カサロ)