◾Wstęp i Zasady Akademii◾

163 13 53
                                    

Otworzyłeś/aś oczy, słysząc jakieś szmery. Rozejrzałeś/aś się po pomieszczeniu, w którym się znajdowałeś/aś. Przed tobą stał wysoki, umięśniony mężczyzna.

- Witaj, nazywam się Jeon Jeongguk, jestem jednym z opiekunów tej akademii. Dyrektor kazał mi przedstawić zasady panujące w tym miejscu. Jednak najpierw chciałbym się dowiedzieć, jak się nazywasz? - powiedział zaskakująco niskim głosem.

Odpowiedziałeś/aś na jego pytanie, a mężczyzna zaczął tłumaczyć:

- Tutaj cisza nocna obowiązuje od godziny dwudziestej drugiej, każda osoba, którą opiekunowie zauważą poza pokojem w czasie ciszy, zostanie ukarana. Z pokoi będzie można wychodzić już od godziny piątej, nie wcześniej. Co tydzień jest kontrola porządku, za bałagan odejmowane są punkty, których suma ukazana pozostanie na świadectwie. To właśnie punkty dają większą możliwość na przejście do następnej klasy. Zbierane są one za odpowiedzi, dobre oceny, pomoc nauczycielom i opiekunom, branie udziału w konkursach i zawodach oraz frekwencję. Odebrane mogą zostać za niesubordynację, złe zachowanie, wybryki, spóźnienia, nagany oraz łamanie zasad - wyrecytował.

- Opiekunowie są odpowiedzialni za was w czasie zajęć lekcyjnych i poza nimi. Lekcje trwają czterdzieści pięć minut, a przerwy piętnaście. Są też trzy przerwy trwające aż pół godziny: śniadaniowa, obiadowa i kolacyjna. Obecność na nich nie jest wymagana. Organizowane będą konkursy,  zawody i różne święta, gdzie dość łatwo można zdobyć dodatkowe punkty. Bliskość cielesna, taka jak przytulanie, całowanie się i inne takie jest dozwolona, jednak prosiłbym, żeby nikt nie pożerał sobie twarzy na korytarzu - warknął z lekkim obrzydzeniem na twarzy.

- Pokoje będą dostosowane do potrzeb każdego z uczniów. Są dwuosobowe i trzyosobowe, lista współlokatorów zostanie wywieszona w gablocie przy sekretariacie. Obok zostanie wywieszona rozpiska klas, plany lekcji i kilka innych ogłoszeń. Lista zajęć dodatkowych ukazana zostanie w drugim miesiącu nauki, by każdy jakoś zapoznał się z akademią.
Jakieś pytania?

Już miałeś/aś otwierać usta, żeby zadać nurtujące Cię pytanie, jednak mężczyzna Ci przerwał.

- Nie? W takim razie do widzenia. - Pstryknął palcami, a obraz przed tobą rozmazał się, by po chwili przybrać czarny kolor.

                     ◾  ◾  ◾

Już jutro pojawi się formularz i zasady RP, jednak chciałabym wiedzieć czy ktoś w ogóle jest zainteresowany uczestnictwem w tym Role Play?

◾ Chętni zgłaszają się tutaj ◾

◾ Pytania zadajemy tutaj ◾

( Pisane z dużą pomocą -lore_sxwrk- )

ᴷᵖᵒᵖ ᴬᶜᵃᵈᵉᵐʸ ◾ ᴿᵒˡᵉ ᴾˡᵃʸOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz