Marinette'in dilinden
Ben Marinette,6 yaşında anne ve babamı kaybettim.Şuan ise ailemizin uzaktan bir akrabası olan Nicolas Cage ve ailesi ile birlikte yaşıyorum . Onun büyük bir şirketi var ve de dünyaca ünlü bir adam kendisi .ailem öldükten sonra bana sahip çıktılar.Ben onların evinde hizmetli olarak çalışıyorum aynı zamanda evin küçük çocuklarına bakıcılık yapıyorum Onlar ise beni bir hizmetli değil de aileden biri sayıyorlar.Evin büyük kızı ile iyi anlaşıyoruz,benim moda zevkimi seviyor ara sıra da bana da bir şey ler tasarlatiyor. Benden 4 yaş büyük.Evin büyük oğlu ile de iyi anlaşırız benimle 2ay büyüğüm senden diye dalga geçmese...
Ama Nicolas amca ve Mandy yenge ise bu harika.Onları çok seviyorum.
Nicolas amca çok sakin bir insandır ancak iş görüşmesi sırasında bizim ortalıkta gorunmemizi istemez .Adrien'in dilinden
Ben Adrien,babamla yaşıyorum.
Ben bir modelim.Babam ise ünlü bir moda tasarımcısı.Kendisi iyi biri ama fazla korumacı.Fazla arkadaşım yok. Chloe diye bir arkadaşım var sadece.Evde babam ve babamın asistanı ile konuşmam var ara sıra da boydgardımla.Tek istediğim her zaman konuşup anlasabilecegim, benim kafadan iyi bir arkadaş...
Babam dan yalvaran yalvara okla gitmek için izin aldım. Her zaman izin vermiyor işte arasıra.
Babamın aynı zamanda koca bir şirketi var ve beni de götürüyor iş görüşmelerine ...... Bu çok sıkıcı.
Babamın dediğine göre yarın yine bir iş görüşmesine gidecekmişiz. Bu sefer ki çok önemliymiş. İş ortaklığı yapıcakmışiz.Bu yüzden iyi hazırlanmalıyım.
Bir de şu hizmetli işi... Babam Nathalle'nin"efendim eve bir tane daha hizmetliye ihtiyacımız var"demesine takılmış durumda.
Evde okadar hizmetli var neye yetmiyor?
Şimdi ise uyuyup yarını beklemeliyim.Marinette'in dilinden
Sabah kalktım. Rutin işlerimi yaptım. Bay Nicolas'ın bugün iş görüşmesi var. Her tür pırıl pırıl olmalı. Resmi ortamlarda Nicolas
amcaya bay Nicolas diyorum.
Neyse şimdi şu işleri bitirmemistim baş hizmetli beni çağırdı.Şurları silip supurmeliyim Sonrada afacanlarla ilgililenice-
ğim.Ve sadece 2 saatim var.
2 saat sonra
"Nanne buraya gel. Manne dur!"
Off! Deliricem. "Hayır , hayır oraya dokunma yeni sildim."
Ben böyle afacanlarla koşuştururken bay Nicolas in misafirlerini geldiğini görmemiştim. O sırada bay Nicolas'ın Marinette diye seslendi-
ğini duydum. İşte şimdi hapı yuttum. Bay Nicolas ve misafirleri
bana bakıyordu. Bay Nicolas baya sinirliydi. Hemen bir koşu Nanne ve Manne'yi yakalayıp yukarı
çıktım.Afacanlar odalarına gitti ben se üst katta nefes nefese kalmıştım. O sırada (1-2dakika geçmeden) yanımda bir ses duydum.
X: Merhaba
Kafamı çevirip baktığımda benden biraz uzun yemyeşil gözlü
güneş sarısı saçlara sahip bir erkekle karşılaştım.Ben o erkeğe şaşkınca bakarken o bana elini uzattı.
X:Ben Adrien
Hmmm sanırım bay Nicolas'ın misafirlerinden.
Adrien: Hey adın ne?
Marinette:Ben marinette. Tanıştığımiza memnun oldum bay Adrien.
Bana gülümsedi "ben de bayan Marinette".
Ben bir şey diyemeden aşağıdan bir ses "hadi Adrien,nerede kaldın" dedi. Bende bay Adrien'in
Bir şey demesine izi vermeden ki üzerinde "hizmetli odasıdır,gir-
meyiniz "yazan odaya girdim.
Ve misafirlerin gitmesini beklemeye başladım.ve de bay Nicolas'ın akşam ki azarını beklemeye.....Adrien'in dilinden
Sabah erkenden kalkıp rutin işlerimi yaptım. Babamın iş görüşmesi için hazırlandım. Gideceğimiz saatin gelmesiyle limuzine bindik. Babamın dediğine göre Nicolas Cage adlı bir adamın evine gidicekmisiz.
Adamın çok zengin olduğunu söyledi,bir de bir akrabasının kızını ailesi bir öldükten sonra sahip çıkmaya başlamış.Hmmm
merak ettim.
Limuzin duyar boydgard kapıyı açar bay agreste ve Adrien arabadan iner.
Eve girdik. Bizim ev kadar büyük bir evdi .Bir adam bizi karşıladı.Tanistik filan .Sonra oturma odasına ilerlerken bir ses duyduk .Bir de baktim ki benim yaşlarımda gece mavisi saçlı ve gökyüzü mavisi gözlü bir kız gördük . Yanında ki iki minik çocuğu yukarı çıkarmaya uğraşıyordu. Bizi görmemişti. Adını bay Nicolas bildiğim adamın seslenmesiyle çocukları alıp hızlıca yukarı doğru çıktı.
Biraz sonra lavaboya gitme bahanesiyle yukarı doğru yol aldım.Bir de baktim o kız elleri dizlerinde kesik kesik nefes alıyor
du. Ve içinden bir şeyler mırıldanıyordu. Ona seslenmemle
bana baktı.Uzun bı süzdü.kendimi tanıtıp adını sormamla birlikte bana adını söyleyip tanıştığına memnun olduğunu söyledi.Biraz sonra aşağıdaki babamın gidiyoruz sesini duydum.Tam adını Marinette diye öğrendiğim kıza hoşçakal diyordum ki kız hızlı bir şekilde"hizmetli odasıdır"
yazan yere girdi.Bir süre arkasından baktım.Sonra aşağı
indim.Babamın kızgın bakışlarına aldırmadan yanlarına gittim.
Biraz sonra babamın kalkalım işaretiyle kalktık.Eve geldiğimiz an odama gittim. Duş aldım.Ustumu giyinip kendimi yatağa attım. Ama aklım da hala o
kız vardı .
Marinette.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous: Temizlikçi & Model
FanfictionMarinette hem yetim hemde öksüz bir kızdır.Bir uzaktan akrabasının evinde temizlikçidir. Adrien ünlü moda tasarımcısı Gabriel Agrestenin oğlu bir modeldir Bu hikaye ise bir temizlikçi ile bir modelin hikayesi...