Arkadaşım 3-Bölüm

300 28 8
                                    

Marinette'nin dilinden
Sabah erkenden kalktım.Rutin işlerimi yaptım. Bundan sonra Agreste malikanesinde kalacağım için eşyalarımı hazırlamaya başladım İşim bittikten sonra Üstümü giyindim bay Nicolas ın oğlu beni Agreste malikanesine bıraktı Agreste malikanesinin önüne geldiğimde önce malikaneyi bir süzdüm çok büyük görkemli tam Agreste soyadına yakışır bir biçimde yapılmış bir Malika- neydi adeta bir saraydı biraz sonra asistanı olduğunu düşündüğüm bir kadın beni malikanenin içine yönlendirdi sırayla Odaları tanıttı yapacağım işleri saydı en sonunda ise bay Agrest' in yanına getirdi bay Agrest ile konuştuktan ve aylık ne kadar maaş alacağımdan sonra kalacağım odayı gösterdi Biraz sonra ise yani Asistan gittikten sonra odaya yerleştim ve odamın yan tarafında kalan odadan gelen piyano seslerini dinlemeye başladım çalan kimse çok iyi çalıyordu piyano sesine hayran kalmıştım ama bir süre sonra daha fazla dinlemeyip kendimi yatağımın üzerine attım fakat aklımda hala bay Adrien'a vereceğim ders vardı Şu ana kadar malikanede Onu görmemiştim ben de bu yüzden onu göreceğim ana dek beklemeye başladım ve bu arada ise kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım ne kadar uyudum bilmiyorum. Telefonuma gelen mesaj sesi ile uyandım.

Hey,merhaba
                                                    Kimsin?

Ben Adrien ,Gabriel Agrestenin oğlu

                                    Hmmm , benimle dalga geçen şu egoistmisin?

What?!!ne ,ne dalga geçmesi sadece
bizim malikanede hizmetli olarak çalışıcakmışsın dedim .

                               Şimdi kıvırtma,emi-
nim benimle konuştuktan sonra                 kahkahalara boğulmuşundur

Offf,bu yanlış anlaşılmayı açıklamam gerekiyor galiba sanırım bizim malikaneye gelmişsin odanın kapısının önündeyim odadan Çık da biraz konuşalım Hem tanışırız da

                                 Tmm Biraz sonra gelirim mantıklı bir açıklaman olduğunu düşünmüyorum ama yine de geleceğim.

Saate baktığımda saat 4:25'ti kalktım saçımı düzelttim Elimi yüzümü yıkadım Instagram'da gez indikten sonra bana ayrılmış odadan çıktım malikanenin holüne(yanlış yazdım galiba salona yani) gelir gelmez malikane bilmediğim için sağ tarafa döndüm ve bay agreste nin asistanı bulmak amacıyla adımlama ya başladım bir iki adım attıktan sonra etrafıma bakındım Sanırım bu kocaman malikanede kayıp olmuştum omzuma değen el ile bir anda irkilip Zıplayıver dim arkama döndüğümde ise nane yeşili gözler ve o güneş sarısı saçlarla karşılaştım yani Adrien Agrestle o an onun gözlerine daldım yeşilin her tonunu barındıran gözlerine.... onu bir kez daha görmüştüm ama gözlerinin bu kadar güzel olduğunu fark etmemiştim. Onun ise benim gözlerimin en derinine baktığını fark ettiğimde kızarmama engel olamadım.Kendimi toparlayıp başımı aşağı indirdim. Bir kez sağa, sola baktıktan sonra oma yöneldim.
   Marinette: Evet, seni dinliyorum bay egoist.
   Adrien: Hı?! -dedi şaşırarak-
   Marinette:Yani,merhaba diyordum.            bay Adrien.
Biraz sıkılgan bir tavırla ofladı.Beni baştan aşağı süzdü.
    Adrien:Sanada merhaba Marinette
Öncelikle hoşgeldin. Şu bay egoist meselesine gelirsek... Beni nasıl, ne şekilde yanlış anladığını bilmiyorum.
Ama ben senin anladığın yada düşündüğün şekilde seninle dalga geçmek istemedim.Daha önce hiç arkadaşım olmadı. Evden hiç çıkamadım, babamın iş görüşmeleri dışında...Ben... Seni kıracak bir  şey yapmak istemedim... Gerçekten...Barıştık?
  Marinette  ağzı açık bir şekilde Adrien'ı dinledi sonra Gülümsedi,ona uzattığı elini tuttu.
    Marinette:Barıştık ,arkadaşım...
-dedi-.

Hepinize merhaba Miraculous okur arkadaşlarım..
   Upuzuuuuun....bir aradan sonra  sizinle birlikteyim.Farkındayım kısa
bir bölüm oldu. Bundan sonra daha sık ve uzun bölümler atmaya çalışıcam.
    Yorum ve vote atmayı unutmayın. Fikirlerinizi yada şikayetleriniz varsa yorumlara yazın lütfen.
    Hepinize iyi okumalar...
     Veeee Mucizevi haftalar....

       Yeni bölüm için;
                              Vote sınır: 10

Miraculous: Temizlikçi & ModelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin