Ve Bask Derbisi!

22 1 0
                                    

Ve beklenen gün gelmişti,30 Eylül! Gün derbi günüydü, Bask ın iki gücü Sociedad ımız ile bilbao karşı karşıyoydı!

Bask derbileri olduğu gün Bilbao dan San Sebastian'a  kadar Bask bölgesinin her yerinde hayat dururdu. Çünkü bu iki takım o bölgeyi İspanya nın en üst liginde temsil ediyordu. Haliyle aralarında rekabet oluyordu. Derbi olduğu için geçmişten bugüne taraftar olayları ve kulüpler arasında anlaşmazlıklar olmuştu ama bu hiçbir zaman şiddete dönüşmemişti, Aralarındaki maçlar zevkli geçerdi.

Bu maç herkes için anlamlıydı ama 13 yaşındaki Leon için çok daha büyüktü. Çünkü Leon lösemi hastasıydı ve biz Sociedad taraftarları ve kulüp ona harika bir sürpriz hazırlamıştık. Maça onu davet ettik,o sadece maç izlemeye geldiğini sunarken kendini bir anda takım soyunma odasında bulacak ve oyuncularla tanışacaktı,hatta başlama vuruşunu o yapacaktı ve tribünler de "leon leon! Diye tezahürat yapacaktı...

Planlar işledi ve Leon un başlama vuruşuyla maç başladı,maçın başlamasıyla birlikte biz müthiş bir desteğe başladık!

Maç ortada geçiyordu ama 35 ten sonra baskının artmıştı,nitekim 42.dk da kornerden seken topta Griezmann topu ağlara yolladı ve ortalık bayram yerine döndü, biz sevinçten uçuyorduk, birbirimize mısır atıyor,su döküyorduk, ikinci yarıda Vela nın penaltı golüyle iyice coştuk,tezahüratlar,marşlar,şarkılar...

Ve maç bitti! 2-0 kazandık,sonraki maça kadar 1 ın en büyüğü bindik,kim bilir,belki de sezon sonu da böyle olacaktı...

...............

Arkadaşlar bu ilk hikayemn 2.kısmı hikayemi öksüz bırakmayın yorumları bekliyorum iyi okumalar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Real Sociedad SevgisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin