VIII

190 29 2
                                    

bir diğer gün alp tereddütle gitmişti prensesi'nin kapısına.

dün ondan kaçmıştı.

yutkundu ve kapıyı tıklattı.

kapıyı genç bir kadın açınca alp bu kadının leah'nın annesi olabileceğini düşündü.

ellerini pantolonuna silip elini uzattı.

"ben doruk alp efendim. kızınızın arkadaşıyım. o evde mi?"

dolunay kaşlarını çattı. alp'i tanımıştı ama kızınız derken neyden bahsediyordu. farkındalıkla gözleri büyüdü. aiden'ın uzun saçları ve zarif bir bedeni vardı. sesi de inceydi. ama neden oğlu bu çocuğa o kadar zaman geçmesine rağmen erkek olduğunu hiç belirtmemişti. derin bir nefes verdi.

"ben de dolunay. içeri gelsene."

"rahatsızlık vermeyeyim efendim."

dolunay oğlanın kibarlığına karşılık memnuniyetle gülümsedi.

"ne rahatsızlığı. hadi geç."

alp, kadının önderliğinde ilerlerken evi inceliyordu. kalbi hızlanmıştı. dün gece leah'yı rüyasında görmüştü. el ele tutuşup yürüyorlardı. leah ona önemli bir şey söyleyeceğini itiraf ediyordu. ama söyleyemeden uyanmıştı. uyandığında sağ eli karıncalanıyordu. tam o anda leah'ya aşık olduğunu anlamıştı.

"şeftalili meyvesuyu mu istersin, yoksa portakallı mı?"

"şeftali lütfen."

dolunay kibar oğlana meyvesuyu getirmek için mutfağa gitmeden önce onu koridorun sonundaki odaya göndermişti.

alp hızlı adımlar eşliğinde odaya vardı. bir kere tıklattı ama cevap gelmemişti. annesi buraya yolladığına göre leah musait olmalıydı. kapıyı açtı ve içeri girdi.

aiden uyuyordu.

yatağa ilerleyip oturdu.

aiden yatağın sarsıntısından dolayı kımıldandı.

alp nefesini tutmuş onu izliyordu.

uyandırmak istiyordu ama cesaret edemiyordu.

dolunay odaya girdi.

meyvesuyunu komodine koydu.

"uyanmıştı aslında ama yine uyumuş galiba."

alp kafasını salladı.

"ben gideyim o zaman."

dolunay hayır diyecek oldu ama alp bardaktakini kafasına dikleyip teşekkür edip evden kaçtı.

aiden'ın uyuyan görüntüsü kalbinin ritmini hızlandırmıştı.

princess's dream ¦ bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin