ကမၻာႀကီး စတင္ျဖစ္ေပၚခါစ ကေပါ့....................
ကမၻာေျမ ကို Titans လို႔ ေခၚတဲ့ human-shaped giants. ေတြ အုပ္စိုးၾက တယ္.................. ..................
ကမၻာ တစ္ခုလံုး လည္း မနက္, ေန႔လည္, ည ဆိုၿပီး.. ခြဲျခား လို႔မရႏိုင္ေအာင္ အေမွာင္ထုႀကီး ဖံုးလႊမ္းေနတာ ေပါ့................
Titans ေတြ ထဲမွာမွ အင္အားအႀကီး ဆံုး ျဖစ္ တဲ့ ခ႐ိုနပ္ က သူ႔ ဇနီး ရီယာ နဲ႔ ေမြးဖြားလာတဲ့ သူ႔ရဲ႕ သားေတြက တစ္ေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ အင္အားႀကီးလာၿပီး သူ႔ ကို ရန္႐ွာမွာ စိုးလို႔ဆိုၿပီး... ေမြးလာသမ်ွ ကေလးေတြကို ၿမိဳခ်ပစ္တာတဲ့...............................
တစ္ေန႔မွာေတာ့.... ရီယာ ဟာ Zeus ဆိုတဲ့ သားေတ်ာက္ကို ထပ္ၿပီး ေမြးဖြားတယ္........
ရီယာ က ခ႐ိုနပ္ မသိေအာင္လို႔ Zeus ကို တိတ္တိတ္ေလး ေမြးလိုက္ျပီး အရင္ကေလးေတြလို မျဖစ္ေအာင္.. အေဝး တစ္ေနရာ ကိုပို႔လိုက္တာေပါ့........
ခ႐ိုနပ္ က. ရီယာ မီးဖြား တာကို သိသိခ်င္း လိုက္လာႁပီး အရင္ ကေလးေတြလို ၿမိဳခ် ဖို႔ ေတာင္းေတာ့ ရီယာ လည္း ေက်ာက္တံုး တစ္တံုးကို အႏွီးပတ္ၿပီး ေပးလိုက္ေတာ့...
သူကလည္း ေသခ်ာမၾကည့္ပဲ ၿမိဳခ် လိုက္တာေပါ့....................
ခ႐ိုနပ္ စိတ္ထဲေတာ့ ဒီ တစ္ေယာက္ကိုလည္း သူ႐ွင္းလိုက္ ႏိုင္တယ္ေပါ့........ .Zeus အရြယ္ေရာက္လာတဲ့ အခ်ိန္မွာ... ခြန္အားႀကီးမားတဲ့ နတ္ဘုရား တစ္ပါး ျဖစ္လာတာေပါ့....................
Zeus နတ္ဘုရား ဟာ စစ္အင္အား နဲ႔ ျပည့္စံုလာေတာ့ ဖခင္ ျဖစ္တဲ့ ခ႐ိုနပ္ ကို တိုက္ထုတ္ၿပီး............. ၿမိဳခ် ထားတဲ့ အစ္ကို ေတာ္ေတြကို ျပန္အန္ထုတ္ ခိုင္းတာေပါ့...
Zeus လည္း ဖခင္ ဘီလူးႀကီးနဲ႔ အတူ ႐ွိ႐ွိသမ်ွ Titans ေတြအားလံုး ကို Tartarus လို႔ေခၚတဲ့ ဟိုး ေျမေအာက္ ကမၻာက ေခ်ာက္ အနက္ႀကီးထဲ ပစ္ခ်လိုက္ၿပီး ကမၻာႀကီးကို အေမွာင္ထုထဲက ကယ္ထုတ္ခဲ့တာေပါ့...... .............
YOU ARE READING
Giants Killers
Fanfictionမထင္မွတ္ဘဲရလာတဲ့ စြမ္းအားေတြ နဲ႔ မထင္မွတ္ပဲ စံုစည္းခဲ့ရေပမယ့္... ..... စည္းစည္းလံုးလံုးေနၾက ၿပီး Giants ေတြကို တိုက္ထုတ္ၾကမယ္