Ep_1

910 69 34
                                    

ေမွာင္မိုက္တဲ့ေနရာတစ္ခု  ဟုတ္တယ္ ေမွာင္မိုက္တဲ့ အခန္းတစ္ခုမွာ ကြၽန္ေတာ္ ေရာက္ေနခဲ့တယ္............

ဘာဆိုဘာမွ မျမင္ရေလာက္ေအာင္ ေမွာင္လြန္းေတာ့ အခန္းထဲတြင္ မည္သည္တို႔ တည္႐ွိသည္ကို ကြၽန္ေတာ္ မခန္႔မွန္းႏိုင္ခဲ့ပါ.

႐ုတ္တရက္....႐ုတ္တရက္ႀကီး ေပၚထြက္လာေသာ အျဖဴေရာင္အလင္းတန္း တစ္ခု.......
ထိုအလင္းတန္း၏ ေတာက္ပမႈေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္ဝန္းေတြ ရဲရဲမဖြင့္ဟရဲပါ..

ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္သိသည္.... အဲ့အလင္းတန္းက တစ္စံုတစ္ခု အသြင္ကို ေဆာင္ေနသည္...  တစ္စံုတစ္ခု??

ဟုတ္တယ္ လူတစ္ေယာက္ ေပါ့....
ထိုလူက မည္သို႔မည္ပံု ႐ွိမည္ကုိေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ေကာင္းမြန္စြာ မျမင္ရခဲ့ပါ ...

ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္လံုးအစံုကို အားယူဖြင့္ၿပီး ထိုလူကိုၾကည့္ဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့ေသာ္လည္း..  မျမင္ခဲ့ရ....... ....

" Sugus.''

အသံ........ ဟုတ္္တယ္... အဲ့အလင္းတန္းဆီက လာတဲ့...  ျသဇာၿငိမ့္ေညာင္းလွတဲ့ အသံ......

အသံၾကားသည္ ျဖင့္ ထိုေယာက်ာ္း ႀကီးမွာ မည္မ်ွပင္ တည္ၾကည္ခန္႔ညားမည္ဟု မွန္းဆလို႔ ရႏိုင္ေလာက္ေအာင္ တည္ၾကည္လွသည့္ အသံအေနအထား း း

"Sugus....မင္း ေမြးဖြားလာရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္းကို ... မင္းငယ္ငယ္ထဲက ေန အခုအခ်ိန္အထိ ႐ွာေဖြေနတာမလာ း?''


ဟင္... ဒီလူက....  ဒီအေၾကာင္းေတြ ကို ဘယ္လိုသိတာလည္း း....  ဒီကိစၥ ေတြက ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ Ode ကလြဲရင္ ဘယ္သူမွမသိတဲ့ အရာ.....

Ode ကလည္း ဆံုးသြားၿပီ မလား း း း

" ငါဘယ္လိုသိလည္း မင္းေတြးေနတယ္မလား Sugus ..
ေတြးမေနနဲ႔ မင္းကငါ့ဆီက ျဖစ္တည္လာတာ မလို႔........ဒါေတြထားပါေတာ့ ..
မင္းေမြးဖြားလာရတဲ့ အဓိပၸါယ္ကို သိႏိုင္ဖို႔ အခ်ိန္ေတြ နီးလာခဲ့ၿပီ သား း း း
အဲ့အေၾကာင္းအရင္းကို မင္းရဲ႕ကိုယ္ပြား ဓားေျမာင္ငယ္နဲ႔ အတူ႐ွာေဖြပါ...
တစ္ခုေတာ့မွတ္ထားပါ Sugus ....ျပသနာအားလံုးကို မင္းရဲ႕ ေသြးနဲ႔ ေျဖ႐ွင္းႏိုင္တယ္.....သား း း း း.... မင္းရဲ႕ ေသြးက မင္းရဲ႕လက္နက္ပဲ....."



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Giants Killers Where stories live. Discover now