Ara ja fa 6 anys que la meva vida va canviar radicalment. A partir de que vaig començar a tocar el piano, cada matí he d'assajar. Cada setmana he d'assajar unes certes hores per no oblidar tot el contingut que he après. Jo he arribat a tocar cançons tant simples com Frere Jaques fins a cançons més completa com Can't help falling in love. Quan vaig començar tocava cançons simples, i ara ja començo a tocar cançons més completes.
També toco cançons als concerts de la Big Lola. Com que la directora és la meva professora de piano em diu les que són al meu abast.
Quan vaig canviar d'escola perquè la meva professora li havien dit que treballaria més hores a l'altra feina vaig anar a fer piano al Tutti. A mi no m'agradava tocar cançons de música clàssica. A mi m'agrada tocar cançons modernes. Anar al Tutti a fer mitja hora de classe se'm feia més llarga que que no pas els tres quarts d'hora que faig aquest any amb la meva professora de tota la vida. Al Tutti vaig aprendre moltes coses. Una de les coses va ser que vaig descobrir el món de la música clàssica. També vaig tenir la sort de que la meva professora era una professional del món de la música. Era estrangera i s'havia tret la carrera de pianista. Aquest any a classes de piano toco una mica de música amb partitura, i una mica de música amb acords per la Big Lola.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Què és per mi la música?
Não FicçãoUna història de Pau Alsina Vilà que parla del que es per ell, i el seu recorregut per la música