Güneşin elçileri yani Ateşten doğanlar ve Ay'ın elçileri yani Işık Savaşçıları arasında büyük bir savaş patlak vermişti bu savaşın er yada geç olacağı belliydi ama bu kadar erken olacağını hiçkimse bilmiyordu. Işık Savaşçılarının prensesi Vanessa ve Ateşten doğanların Prensi Eric birbirlerini çok seven bir çiftti. Ama bu şartlarda birbirleriyle olmaları imkânsızdı. Kendi soydaşları birbirleriyle savaşırken onlar kaçmayı başardı tamı tamına 10 ışık yılı savaştılar. Onlarda 10 yıldır mutlu mesut yaşıyordu taki savaş berabere bitti ve barışı sağladılar ama bunlarda birşeyleri anlamaya başladılar prenses ile prensin kaçtığını anlayana dek.
Bu olanlardan habersiz çocuklarını büyüten prenses ile prens bir gün yakalandılar idam cezası yerine sürgün edildiler bu sürgünün bitmesi için kızları 20. yaşında yaşamaya devam edebilirse onlarda bu sürgünden kurtulabilecekti prens ile prenses 78. Boyuta yani Myron gezegenine kızları ise 3. Boyuta Dünyalı bir aileye teslim edildi........
Hadi ama Alice gel buraya seni yakalayınca Myru'ya yem yapacağım
En sevdiğim taşımı denize attı hemde bunu bile bile. Ailemin beni birakmasindan da tam 10 yıl geçti şuan 17 yaşındayım hala beni neden vahşi hayvanların yanına bıraktıklarını anlamadımAnnem denen o kadını geçtimde, ben daha arabadan inmeden o seneler bolca televizyonda gördüğüm adamın resmini küçük yeşil kâğıtlara basılan şeyleri sayıyordu.
Herneyse iyiki beni buraya bırakmışlar ve bende iyiki bu insanlarla tanışmışım.ALİCEEEEEEE