Felöltöztem majd lementem.
Anya már várt a finom reggelivel.
Rántotta!!😍😍 Imádom!😍😍
Megettem majd felmentem a szobámba a táskámért.Felvettem a fekete vans cipőmet.
Kabátként csak egy fékony pulcsit vittem mivel ősz eleje van így elég meleg van.
A báttyám már elindult gondolom az iskolába.Nagyon izgulok, hogy milyen lesz az első napom. Új osztálytársak és új barátok (vagyis remélem)
Az előző sulimban nem nagyon voltak.***
Itt vagyok. Megérkeztem. Első nap. Egy kicsit késva érkeztem. Bementem a tanterembé és pont akkor csöngettek be az első tanítási órára. Első osztályfőnöki lesz.
***
Vége lett az osztályfönökinek. Elővettem a tízoraim amit anya készített. Padtársam nem volt. Legalábbis nem érkezett meg. Az óra annyiból állt, hogy felolvasta a névsort, elmondta, hogy mikor és hova megyünk osztálykirándulásra,
és mondtam magamról pár szót.***
Elkezdődött a 2. óra, matematika. Utálom a matekot. A tanár is olyan ellenszemves volt.
-Na hát! Kempf úr! Maga is megérkezett a 2. óra felére?- szolt a tanár egy kifejezetten helyes fiúhoz. De ő is olyan fiú mint a többi. Kihasználja a lányokat. Olyan ''egyszeri alkalom''-ra kell egy lány neki.
Leült mellém. Na szuper....-Szia!- köszönt majd elég feltűnően végig mért.
- Szia- köszöntem neki. Lehet, hogy volt benne egy kis flegmaság is.
***
Végelett a tanításnak. Végre mehettem haza. A báttyámat egész nap nem láttam. Nem tudom már mondtam-e, de a báttyám az ikertestvérem. Csak azért hívom a báttyámnak, mert előszőr ő jött világra.
Eddig az osztálytársam volt, de most az évfolyam társam lett.Haza érve anya várt. Anya az interneten keresztűl dolgozik így egész nap otthon van.
-Szia kicsim!-köszöntött, majd oda jött hozzám jó szorosan megölelt és egy nagy cuppanos puszit adott homlokomra. Nem szeretem amikor ezt csinálja.
-Szia anya! Mi az ebéd? Majd éhen halok.- öleltem vissza.
-Csináltam húslevest, rántotthúst és krumpli pürét!- kitette elém a már kiszedett levest. Még meleg volt. Jó izűen megettem, majd a húst és krumplit is. Ebéd után felmentem a szobámba. A báttyám már otthon volt. Köszöntem neki és bementem a szobámba tanulni.
Csak matek házit kaptunk ami hamar kész volt. Bepakoltam a holnapi órarend alapján a tankönyveket és után leültem az ágyra telefonozni.Lecsekkoltam az osztálytársaim profilját instagrammon és facebookon. A padtársamnak, Kempf Zoltánnak (aki már megtudtam úgy szereti ha Zozonak hívjuk) elég sok követője van. Ahaa! Szóval bmx-ezik és youtuber. Megnéztem pár videóját és elég ügyesen bmx-ezik.
A nap további része elég unalmas volt. Lefürödtem, megvacsoráztam és elmentem aludni.