1 - starten

97 2 1
                                    

BJ var en gang en vanlig gutt, som alle andre. Eller, han var ikke helt som alle andre. Han hadde tross alt dykleksi og 420 sauer. Men ellers var han en helt vanlig gutt. Da han var 10 år startet han alltid dagen med fire brøhskiver med nypesyltetøy før han gikk på skolen. På skolen lekte han vri XD med vennene sine og sov i mattetimene. Da han kom hjem så han på at moren druknet kattunger før han ikke gjorde lekser og så på porno. "PORNO?!" tenker du kanskje nå, var ikke BJ 10 år på dette tidspunktet? Ja det var han, men han startet å masturbere tidlig, og dette er en av grunnene til at han har så fette stor kuk. Kanskje var det allerede på dette tidspunktet mulig å ane at BJ ikke skulle ende opp helt vanlig, og kanskje kunne foreldrene avverget den store ideen hans om de bare sendte han til Levi Jensen for å slutte å masturbere. Men hva hadde vært gøy med det? Jeg vet ikke med deg, men jeg vil heller leve i en verden med legenden om BJs Sex Dungeon.

Selve ideen kom ikke før han ble eldre, helt nøyaktig var han blitt 14 år, og hadde akkurat startet å jobbe som stripper i Helles Himmel Jr. I Helles Himmel Jr. får stripperne opptre for ungdommer mellom 12 og 16 år, og de får opplæring til de kan strippe i Helles Himmel Nesten Der når de blir 16, og i Helles Himmel når de fyller 18. En dag hadde BJ og en av de andre stripperne, en gutt ved navn Ållin, blitt igjen etter stengetid for å øve litt ekstra. Det merkelige var at BJs kjempepenis ble hard da han så på Ållin øve. Han spurte Ållin om det, og Ållin svarte at det måtte bety at han syntes Ållin var sexy. BJ hadde aldri før tenkt over at gutter også kunne være sexy, men nå sto Ållin der, bare ikledd en stram bokser, med bulende muskler og svett etter treningen. "Hva gjør vi da?" spurte BJ. Ållin tok to raske steg mot BJ, dyttet han inn mot veggen og begynte å kysse han. BJ kysset han tilbake, og hendene hans tok et fast tak i rompa til Ållin. Ållin begynte å runke kjempepenisen til BJ, og snudde han med andre veien i mens han kysset nakken til BJ. Ållin begynte å pule BJ bakfra i mens han runket ham. Ållin varte ikke lenger enn 69 sekunder og kom utover rompeballene til BJ.

Etter dette var BJ besatt. Han hadde mistet dommen sin til Ållin, og det var det beste han hadde opplevd. BJ ville ikke gjøre noe annet enn å strippe og pule for alltid.

Og sånn ble ideen skapt. Og legenden begynte.

BJs Sex DungeonWhere stories live. Discover now