BJ begynte planleggingen av sexdrømmen sin morgenen etter. Det måtte være et rom, som var både behagelig og opphissende, og oste ut en sexuel aroma. Han kladdet mye, til slutt lå det ark og post it lapper ut over hele rommet hans. Skulle det være en hytte? En stor seng? Et telt? Et slott? Han satt å så på porno for inspirasjon da han fant en video av den kjente pornostjernen Lil Sami. I videoen var Lil Sami inne i et lite, halvmørkt rom. Han lå på magen på en benk i mens en maskert mann stakk en avocado inn i anuset hans. Det var som om et lys gikk opp for BJ. Han visste hva han skulle lage: BJs Sex Dungeon.
På gården til familien til BJ hadde de et bygg på andre siden av gårdsplassen som ikke hadde vært i bruk i mange år, men da BJ fylte 15 fikk han flytte inn. Bygget hadde tre etasjer. I den første hadde han en gang, en liten stue og kjøkken. I andre etasjen hadde han soverommet sitt, bad og gamingrom. Kjelleren hadde vært ubrukt, men nå visste endelig BJ hva han skulle bruke den til.
I dag og natt i flere uker jobbet han, han tapetserte veggene med vinrød tapet, og hang opp lys med dimmere. Han plasserte en rød fløyelsofa ved den ene veggen, og på andre siden en TV fra finn, med pornofilmer på hyllene rundt. Han hang en sex-huske fra taket og hang opp stativ til pisker, dildoer, butt plugs og alt mer du kan forestille deg. Midt på den veggen sto det en stor dobbeltseng med hodegavl, perfekt til å feste tau og håndjern i. Fra hovedrommet gikk det to dører til to identiske rom, begge med en dobbeltseng, pisk, tau og dildo.
Da BJs Sex Dungeon endelig var ferdig ringte han Ållin. «Hei», sa han «jeg har lagd noe, og jeg lurte på om du ville hjelpe meg å innvie det?» Han kunne høre spenningen i Ållins stemme da han sa ja, og Ållin njommet bort til BJ. «Velkommen til BJs Sex Dungeon!» sa BJ da Ållin kom, og han fulgte den andre gutten ned trappa til kjelleren. «Wow», sa Ållin og så seg rundt, med begjær i blikket. «Klar til å prøve det ut?» spurte BJ og Ållin nikket.
Ållin fikk også en nøkkel til BJs Sex Dungeon, og lov til å ta med folk ned til når han ville, så lenge et av rommene var ledig.
YOU ARE READING
BJs Sex Dungeon
FanfictionHva om ryktene ikke er løgner? Hva om alle historiene stemmer? Hva om alt du noensinne har fantasert om er mer enn fantasier? Hva om legenden er sann? Hva gjør du om BJs sex dungeon fins, og alle bFCs medlemmer har vært der?