Nih wechat nearby. Dia akan display orang berdekatan yang nk add friend.
Discover tuh kombinasi dari nearby friend dengan shake.
Shake tu pulak akan display anyone shake telephone dlm masa yang sama. Yang tuh paling ramai. Dari negara arab dan India paling ramai.
Diorang guna wechat nih mostly untuk lepas kan nafsu. Borak2 pasal sex, pengalaman dan ada yang mintak vc (video call).
Awal2 dulu ada gak accept video call tu. Ingat xde apa sangat. Bila start vc diorang melancap sambil tgk kite tgk dia punya anu. Memang terkaku jadi kayu time tu. Mana tak nya, anu diorang besar dari batang paip. Biler tersedar dia actually tgk kita. Terus off phone. Time tuh bengong.
Ingatkan tgk video dia x nampak kita. Haha
Benda nih happened terlampau kerap. I rasa cepat sangat my exploration of Internet dark side time tu. Masing2 share gambar diorang, kalau yang melayu pulak (Malaysia) dengan dialog yang sama.
"noty tak?"
"I tgh gersang nih"
"awak, jom"
"sex nak"
Dah kenapa dengan diorang nih? X gentlemen langsung. Straight forward and ingat semua pompuan mengadap sex je ke?
This was I thought in the first place. Yela, x tahu lagi time tu. Xde experience so mmg x layan.
Berbalik pada that guy yang kyra chat aritu, this guy known as Jay. (bukan nama sebenar sebab he not been honest to me.) but yea, mmg dia introduce his name as Jay. Mula2 ingatkan dia ni India ke apa, rupanya dia ckp dia malay. So anyway, borak melalui chat jek. Lama2 dah macam serasi. Pandai so Jay ni layan perasaan kyra time tuh. Time tgh sedih dia pujuk, time tgh happy dia excited, time gossip dia layankan. So anything I mmg chat dengan dia about everything. Because of that kitaorg making rapat until we agree to talk with each another melalui wechat call
(wechat call ni means kita boleh bercakap dengan orang yang ada account wechat. So boleh dengar suara dia lah)
Dah almost 1 month kenal baru berani skit nak borak melalui wechat call. So my first impression of his voice, Wow, suara dia sedapnya. Macam dj radio, but seriously kyra x pernah bertukar gambar dengan dia. So I really don't know rupa dia macam mana. And dia pon x tahu rupa kyra mcm mana. Biarlah rahsia kata Siti Nurhaliza. Haha
He is a conversation starter. Maksud dia pandai start bercakap about anything. Cara dia bercakap buatkan kyra ada feeling with him. Betul serious weh. Not like common guy yang start conversation dengan "buat apa tu? Dah makan?" ingat kyra nih hantu makan ke apa. Haha
So one day we had an adult conversation. Bercakap pasal sex of course. Since I know him, I don't really care what is the topic all about so I dengar je laa. He talk about how Malaysian sex education yang sangat low and mentality of people in Malaysia. Bila fikir balik. Yes I agree with him. Memang dekat our country we are not educate pasal sex kat sekolah. Dulu kalau belajar pon cerita pasal bahagian badan je. X ajar macam mana nak buat.
Anyway, suddenly Jay tanya I how well I know about sex. So I cakap kat dia sex tuh org buat time dah kahwin, to get anak. Dia tanya lagi, tahu tak macam mana nak buat anak. I ckp je tahu la. Then dia tanya, pernah x kyra tgk video org buat anak. Kyra ckp x (honest k, x berani nk try tengok) then Jay ckp, if x pernah tengok macam mana kyra tahu. Alamak. X tahu nk cakap apa time tuh. Gelak jek. But I x realize by the time he asked all this, I'm getting wet! Faham x? Serious, I x boleh nak explain but suddenly macam rasa basah on my panties. Mula2 ingat kan peluh ke apa. But is not! Tibe2 wonder is this how grown up people rasa stim? I don't recall the feeling time tuh, but I think at the same time I was imagining on image of sex. Jay somehow notice what's wrong with me and tanya, "you stim ke I tanya macam ni?"
Omg... Terkejut macam mana dia tahu. But I think dia boleh dengar nafas kyra time tuh. Tu namanya kantoi bodoh. Haha
But of course time tu malu punya pasal I denied whatever Jay cakap. But he just gelak jek. I know and he know that I lied.
I give excuse mama cari I time tuh, so we end the conversation. Gosh. Check panties memang basah. This is my first time getting wet!
The next day we act normally like nothing happen. I respect Jay of his gentlemen.
Where ever you are now Jay, I always remember you.
YOU ARE READING
Diary aku yang keliru
Lãng mạnWarning: cerita ini ada unsur 18thn ke atas. Yang masih bawah umur tak perlu baca la kot. Tak tahu nak share dengan sapa on my real life experiences. Probably by sharing this you boleh relate with someone or yourself. Anggap cerita ini as my diary...