26 במרץ

32 6 15
                                    

1950 – עצמותיה של הצנחנית חנה סנש מובאות לקבורה בהר הרצל בירושלים.
1953 – יונה סאלק מכריז על פיתוח החיסון כנגד מחלת הפוליו.
1979 – הסכם השלום בין ישראל למצרים נחתם על ידי ראש ממשלת ישראל מנחם בגין, נשיא מצרים אנואר סאדאת ונשיא ארצות הברית ג'ימי קרטר.
1999 – הוירוס "מליסה" תוקף מחשבים ברחבי העולם. התקפה זו הייתה אחת הגדולות ביותר עד לאותה תקופה, פגעה ברשתות מחשבים רבות וחידדה את המודעות לוירוסי מחשב.
2000 – ולדימיר פוטין נבחר לנשיא רוסיה.
נולדו:
1973 – לארי פייג', איש עסקים אמריקאי, ממייסדי ומפתחי גוגל.
1985 – קירה נייטלי, שחקנית קולנוע בריטית.
נפטרו:
1827 – לודוויג ואן בטהובן, מלחין גרמני (נולד ב-1770).
חגים ואירועים:
לפי ההלכה היהודית, ברכת החמה נאמרת אחת ל-28 שנים, תמיד בימי רביעי. ולאחר ייצוב הלוח היוליאני, החל משנת 21 ואילך, הברכה מתקיימת בתאריך קבוע לפי הלוח היוליאני - והוא (במקרה) 26 במרץ. בניגוד ללוח הגרגוריאני, שאיננו במחזוריות של 28 שנים, ובו תאריך ברכת החמה נע ביום אחד קדימה כל 100 שנים, ובמהלך המאה ה-21 תחול הברכה ב-8 באפריל.
מאמיני הזורואסטריות חוגגים את יום הולדת הנביא זרתוסטרה
בנגלדש חוגגת את יום עצמאותה.
היום הסגול, יום עולמי להגברת המודעות למחלת האפילפסיה.
__________
אני יוצאת לטיול שנתי היום ל-3 ימים ולכן אני מודיעה לכם שלא יעלו פרקים ביום רביעי וחמישי..
את הפרקים של ימים אלו אני אעלה ביום חמישי בערב/שישי.
ואם כבר מדברים, אני רק רוצה להגיד לכם תודה על ההצבעות והקריאות והתגובות❤️
זה ממש כיף לי✨
תודה

מה קרה היום #2Where stories live. Discover now