INTRO🍃

15.6K 30 1
                                    

Hi,readers👋Kali Ni saya nak tulis cerita mengenai seorang remaja. Hah... Para readers yg masih remaja Ni mesti tak berapa nak berminat tentang benda yg mcm Ni kan? Takpe.. Kiter Cuba nak tulis aje...
Yg nak baca tu sila lah add to your library ye..

First, saya nak kenalkan watak dlm citer sya Ni.Nama dorang Ni nma omputeh ye:

Gadis yg memegang watak utama...

Seline(not full name)

Watak Ke 2:

Sherley(sepupu dekat seline)(best friend Seline dulu) (seorang yg baik, manja, murah hati, pemalu, tetapi pendendam dan keras kepala)

Watak sampingan yg lain:
Phrenalisa(bff Seline yg paling terbaik)
#Olivia(rakan sekelas Seline yg plg rapat di darjah 1)

#Teresa(best friend yg mengkhianati Seline semasa di darjah 4 & 5)

#Erine(Best friend Seline di darjah enam)(ego, berlagak pandai, keras hati Dan kepala tetapi mahu mengubah dirinya)

#Alice(rakan yg plg rapat dgn Seline di secondary school ttpi  meninggalkan Seline begitu sahaja setelah bergaul dengan sekumpulan gadis yg lebih famous)(lah sangat!🤢)

#Sia(best friend  Seline last two year secondary school) (bukan half blood but pretend to be half blood)
(Not cute and pretty but  still pretending as one)(egois kata org indon) (keras kepala, berlagak pandai, berlagak suci walaupun hakikatnya pernah dirogol,low class, hobi dia suka membawang, cakap tak serupa bikin, tak sedar diri, cerewet, tukang report, suka libatkan org dlm masalah dia) (mulut tebal macam monyet, hidung besar macam babi, body serupa gorila,bau macam macam bangkai) (ewwww)                                              
                  👆
Huh! Puas hati beta mengutuk watak bodoh tu

#Anna(kawan Seline yg penakut)(bhn ketawa rakan sekelasnya)(Lyle pernah menganggapnya sebagai isteri)

Watak lelaki:

Justine(pernah menjadi rakan sekelas Seline selama lapan tahun)(Seline menyenanginya Dan pernah menyimpan rasa terhadapnya tanpa semua orang ketahui)(atlet basketball)

Alex(Seline sangat meminatinya sehingga menimbulkan bibit bibit cinta di dalam hati seline)(handsome Dan tinggi)(satu tahun lebih tua Dari Seline) (atlet olahraga)

Adrian(Seline keliru perasaannya terhadap lelaki ini)(selalu mencuba untuk meruntuhkan iman Seline)(seperti mahu sesuatu daripadanya)(atlet bola keranjang)

Damian(atlet bola keranjang)(this boy Cuba meluah perasaan kpd Seline ttp gagal,maybe dha tak suka ngan seline)

Mark(bf kawan Seline)(atlet olahraga)(kwn sekelas Seline bermula Pd the Ke 4)

Sylvester(kwn Roger, ppeminat Seline)(atlet bola keranjang Yang tidak sebulu dengan batch junior)

Roger(haters Seline krna menolak cinta kwnnya)

Gasper(pemalu tetapi agak nakal bila sudah Lama berkenalan) (altet olahraga) (kwn Seline)

Gary(peminat Seline)

Gabriel(sepupu Seline yg pernah merogolnya)(atlet olahraga)

Lee Hwan(Seline's and Gabriel's uncle)(dua tahun lebih tua Dari Seline)(bersubahat dengan Gabriel untuk merogol Seline)(mula menyukai Seline)(atlet olahraga)

Vyle(kawan Seline yg diam2 minat Seline)(meluahkan rasa secara tidak serious 😠)(budak pandai gituw)

Donatello(tidak pasti apakah perasaannya terhadap Seline)(lelaki Yang budiman)

Orang yg pernah menjadi bf Seline:

James(bf Seline yg pertama di sekolah menengah)(Seline sangat mencintainya meskipun telah Lama putus)

Brian(bf Seline yg plg Lama bertahan dengan Seline)(seorang yg lembut hati)(masih mencintai Seline walaupun telah Lama putus.Tetapi Seline masih meraguinya)(Cuba untuk membenci Seline)(atlet olahraga acara lontaran"maksudnya dia ni besorrr lah ye kan")

Shahrul(peminat Seline)(lelaki Yang paling berani mencuba untuk mencium Seline)(satu satunya bf Seline yg muslim)(break secara aman dengan Seline)(bekas atlet sekolah)

Lyle(Seline's boyfriend)(pernah silent war dgn Seline sewaktu masih dlm hubungan best friend)(pengotor)(atlet plg famous di sekolah)

Keluarga Seline:

Leonardo aka Leo(adik seline)
  
Sandra aka San(adik seline)

Michelangelo aka Mikey(adik bongsu Seline)

Lesley(dad)

Rose(mum)

So, inilah watak Yang akan muncul di cerita A.K.U ni...maybe sya slow update sbb writers ni budak asrama... Susah nak update. Lagipun, tahun ni SPM But I'll try my best to update it. Cerita ni seriously tak memerlukan sebarang idea. Random and senang nak update. Jangan risau, k... Silalah add story kiter ni dlm library korang. Jangan lupa voted Dan follow bagi menyokong karya junbae korang ni...
Sebarang watak Yang ketinggalan akan ditambah Dan diterangkan perwatakannya. Komenlah klau Ada kemusykilan wahai readers... Writer ni akan Bantu... ITU sahaja Dari saya...
Annyeong 🙋

A.K.U🍃Where stories live. Discover now