Hello, welcome here again😀..saya di sini bersama anda para pembaca sekaliyoon😅by the way, readers...i really wanna say sorry because I'm not writing for a long time walaupun banyak masa time pkp💁😂...dan,abaikan intro saya tu untuk citer yang ni.. Ni unik sikit😂actually,i'm busy with group chat reading manga, watching anime and I'm sorry for that 😔but now I came back dengan citer baik baik lah sangat😂so, lets get started! Have fun and stay safe there!
So,back then... Minggu-minggu lepas😂aku ada mimpi Yang pelik-pelik. Aku punyalah seronok tido tetiba ada mimpi cam pelik gitu.. Nak tau tak mimpi apa? Ha.. Ni aku gi bawang sikit.
Time tu aku mimpi kitorang yang ikut pergi sebuah hotel untuk buat show di bandar A ni balik. Seriously, aku cakap rasa dier memang real aku balik dengan Ashila ngan Jess. Kitorang time tu naik kereta Cikgu Hassan. Cikgu Hassan dengan si Ashila ni kira macam ada hubungan sedara mara lah kalau tak silap aku..kitorang dua pulak bukan sesiapa.. Sedih kan? Tapi abaikan aje sebab yang menariknya serta uniknya 😂 adalah kitorang boleh pulak berhenti kat satu tempat ni.. Tempat tu cantik dan masih segar dalam pita memori aku ni yang tempat tu adalah air terjun..
Aku tak ingat sangat apa yang aku rasa masa tu. Biasalah, mimpi... Mana dapat ingat semua... Dan yang paling mengejutkan aku😨 ialah bila cikgu Hassan ngan Ashila gi buka baju, buka seluar, buka seluar dalam, buka bra, buka tudung, buka singlet... Yang lagi menghairankan ialah aku pun naked macam dua ekor manusia tu😓serious aku rasa macam nak menangis time tu tapi aku tak dapat pasang baju.. Cuma Jess aje yang pakai pakaian. Ashila cakap kat aku yang dia dengan Cikgu Hassan selalu datang kat air terjun ni dan aku hanya boleh dengar tanpa menjawab. Ashila dengan cikgu Hassan berenang menuju ke arah air terjun dan aku pula duduk diam di atas batu. Separuh tubuh aku kat dalam air dan hmmm,..hnnn..yang lain tu terdedah lah. Lepas puas berenang diorang ajak aku 'main'. Ha.. Tau kan apa maknanya😏Aku taknak dan aku hanya boleh geleng kepala tanda aku taknak 'main' ngan dorang. Geli geleman aku dalam mimpi tu. Cikgu Hassan cakap dia nak pegang boobs aku dan aku pun apa lagi aku tepis lah tangan dia. Aku tak tau macam mana aku boleh bergerak tapi aku bersyukur sangat dapat tepis😩.Tapi yang aneh nya suara masih lagi belum ada. Aku tak dapat cakap apa pun dan aku hanya berdiri... Still Naked...tetiba lepas tu Ashila baring terkangkang atas batu besar yang landai dan minta Cikgu hassan punya belalai elephant tu masuk dalam lubang nikmat dia tu. Ashila meraung dan merintih kesedapan akibat tusukan dari cikgu Hassan. Aku tak mampu buat apa-apa dan hanya berdiri tegak. Jess pulak macam orang mati yang asyik senyum aje. Tak cakap sepatah, tak bergerak selangkah. Aku seriously rasa aku menangis time tu dan lari.. Aku naik ke atas bukit dan dapat tengok jalan tar. Aku rasa selamat dan tetiba lagi baju aku dah melekat kat badan. Dasyat sekali! Raungan dan rintihan mereka dapat didengari dari atas. Di atas, tetiba ada sorang lagi manusia ni namanya Elizabeth tanya aku siapa bawah tu dan tanya kenapa aku nangis? Aku tak dpat jawab .aku cuma dapat tunjuk dengan jari. Elizabeth pergi jenguk dan kebetulan kawan rapat si Ashila ni lalu kat situ dan nampak apa yang Ashila dan cikgu Hassan buat. Mereka panggil nama Ashila sampai mereka berdua yang sedang enak-enak di bawah terkejut. Aku tak nampak lagi apa yang terjadi bila pandangan aku jadi terang benderang. Rupanya, hari dah pagi tapi belum terang. Pelik benar mimpi tu..
YOU ARE READING
A.K.U🍃
Randomcerita nii.... tk taulh mcm mna nak describe.Sya tk kata yg cite ni kisah benar atau cite rekaan semata mata. Jadi, readers anggap cite benar atau cite palsu... sya tak kisah asalkan, readers enjoy