Ertesi gün okul için sabah erkenden kalktım. Okul kıyafetlerimi giydim artık 11.sınıf olmuştum. Pek mutlu sayılmazdım, kalbim hala kırıktı .servisin beni almasını bekledim. Hava biraz soğuktu, sevrisim gelmişti sonunda. Bana ihanet edenlerle aynı servisteydim .( deniz ve Gülşen) bir birlerinden uzakta oturuyorlardı. Bende sude kankamın yanına oturdum. deniz de tam çaprazımda oturuyordu. Bana bakıyordu, sanki acı çekiyordu. Ona bakmamak için kendimi zor tutuyordum. Gülşen ise ağlamaktan kızarmış gözleriyle dışarı bakıyordu. arada da denize bakıyordu ,deniz de kızgın bir şekilde ona bakıyordu. Sonunda okula gelmiştik, servisteki bunaltıcı havadan sonunda kurtulmuştum. Okulun bahçesine girdiğimde beni özleyen arkadaşlarım başımda toplanmıştı. Hepsine tekrer tekrer öpüp sarılmıştım. Kendi grubunu aradım. bu grup: 10,11ve12. Sınıflardan oluşmaktaydı, ama bu sandığınız normal bi grup değildi .okulun en popilerinden oluşuyordu. Bende bu grubun başkanı gibi bi şeydim. kendimize göre kurarlarımız vardı,aramıza kolay kolay kimseyi almazdık. İlk önce :güvenirliğine, tarzına, güzel ya da yakışıklı olup olmadığına bakardık... Ona göre içimize alırdık. Grubum çoktan toplanmış kantinde oturuyorlardı. Bende kantine gidip grubumun yanına oturdum, herkes bana bakıyordu. Sanki bi hata yapmışım gibi ... " noldu " Semih bana bakarak iyimisin diye sordu .bende " iyim neden kötü hisediyimki " dedim. Semih şaşırak " denizle ayrılmışsınız o yüzden " bende gülmeye başladım " zere kadar umrumda değil" dedim aslında umrumdaydı kalbim acıyordu , içim resmen kan ağlıyordu, resmen nefes alamıyordum her geçen gün daha kötü oluyordum... Ama kimse ne hisetiğimi bilmesini istemiyordum.... Herkes bi anda şaşırdı, aradan selin "o kadar çıktınız ve sen ayrıldığınıza hiç üzülmedin mi ? " dedi bende ona " neden üzüleyimki ... " ben daha cümlemi tamamlamadan gözlerim dolmuştu, ağlamak için kendimi zor tutuyordum çantamı aldım katinden dışarıya çıktım , selin , sude ve buse arkamdan geliyorlardı , tam okulun merdivenlerinden çıkıyordum ki aniden başım dönmeye başladı , bacakların artık beni taşıyamıyordu ... Sanırım bayılmıştım birisi beni tutuyordu , gözlerimi açtığımda bulanık görüyordum , gözlerimi tekrar kapatan beni tutan kişi bana " iyimisin" diye sordu gözlerimi tekrar açtım beni tutan kişinin kim olduğunu görmek için nefesin kesilmişti o kadar yakışıklıydı ki , gözleri mas mavi , saçları kumraldı, ses tonu çok tatlıydı , kullağında bir küpesi vardı. Burada yeniydi galba çünkü ilk defa görmüştüm onu , zaten önceden burada olsaydı muhtemelen bizim gruptan biri bahserdi . selin, sude, buse gülmeye başladılar ,bi an onların gülmesiyle kendime geldim. Beni tutan çocuğa " iyim teşekkürler " deyip . beni bırakmasını istedim sonra okulun merdivenlerinden hızlı bir şekilde çıkıp lavboya gittim. Yüzüme soğuk bir su çarptım , selin çok üzgünüm dedi. Bende ona " saçlama senin yüzünden değil" dedim.