Gece korkusu

122 8 3
                                    

...Gecenin bir yarısı "BAAM"diye bir sesle uyandım. Dudaklarım kurumuştu. Su içmek için mutfağa iniyordum ki aniden ayağım bir şeye takıldı ve merdivenlerden aşağıya düştüm...

"Ahhhhhhh..." Yerde kırık camlar vardı. Ayağa kalkmaya çalışırken bir cam tanesi elimin içine girdi ve elimi yardı. Elim dehşet verici bir şekilde kanamaya başladı. Hala ayağa kalkmak için çabalarken biri beni ayağımdan tutuyordu... "Laaaa imdat "diye bağırıyordum ama kimse beni duymuyordu. Ayağımdan tutan kişi şimdi de beni sürüklemeye başladı... ve yerdeki küçük keskin bir cam gözüme girdi. Gözümün içindeki cam gözümü yardı ve işte o anda yarı kör oldum. Gözümden ve elimden kan akıyordu her yer kandı. Gözlerim kararıyordu kendimi halsiz hissediyordum.Sonra aniden uyandım ve yatağımdan düştüm.Ter içindeydim.. ama "çok şükür rüya imiş" dedim.
ama bu sözleri söyledikten sonra elime baktım. Kan akıyordu ve... gözüm görmüyordu. Ağlamaya başladım , yatak odasına bu olayları annem ve babama söyleyecek ya da onların odalarına gidecek hiç halim yoktu. Sonra kapım gıcırdadı.. "Anne?" "Sen misin?"
Diye sordum. Kapım gıcırdamaya devam etti ve hızlandı hızlandı ve hızlandı ve BAMG!... Kapım çarptı. Bense sadece orda donmuş bir şekilde ne olduğuna bakıyordum. Tanrım çok korkmuştum. Cesaretimi toplayıp yatak odasına gittim ama gitiğime pişman oldum....

KORKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin