Se0uL ∶◎

269 58 294
                                    


Keadaan di balai raya sangat bising kerana mereka menerima satu berita yang amat menggemparkan otak - otak mereka. Iaitu ,

Penghulu Jelly hendak meletakkan jawatan penghulunya.

" Apa ni Penghulu Jelly? Kalau Penghulu Jelly meletakkan jawatan, siapa akan kasi Jelly percuma pada kitaorang nanti?! " Pakcik Jimout membangkang cadangan Penghulu Jelly. Penghulu Jelly menggelengkan kepala.

" Aku dah agak dah. Korang semua nak Jelly percuma je haishhh. Buat pengetahuan korang semua. Aku dah masuk Islam, nama Islam aku Syed Al-Fattah Fazura. Aku cadang nak pergi umrah sekaligus nak melancong. Maklumlah duit dalam bank tu belambak sampai pengawai bank tu pun malas nak simpan. " Kata Penghulu Jelly dengan riak. Ditabur duit Ringgit Malaysia. Pakcik Jimout mengutip duit itu.

" Muka sapo pulok nim? " Pakcik Jimout menggelengkan kepala.

" Oleh kerana Penghulu Jelly dah bertekad nak meletakkan jawatan. Ada sesiapa nak bagi cadangan? anyone ? somebody? Something? " Kata Tok ketua. Tetiba Wan Peah bangun.

" Saya cadangkan budak yang baru kahwin ni Tok. Nama dia Jeon Jungkook Bin Jeon Junbengong. Di kampung kita, dialah paling kuat walaupun muka baby face. " Kata Wan Peah bersemangat.

Jungkook bangun lalu membuat gaya seakan baru menang gusti. Ditunjuk otot tangan dan pehanya. Hanna melibas kepala Jungkook.

" Duduk tu baik sikit kang aku pulas telinga kang. "

Dengan slow motion Jungkook perlahan - lahan duduk.

" Kuat apa kalau takut bini HAHAHAHA " pAkcik Ejen Ali ketawa.

Lepastu mulalah kekecohan di balai raya sekali lagi. Diantara penyokong Jungkook dan penyokong Pakcik Ejen Ali.

Sekumpulan Remaja yang baru sampai tercengang.

Kat mana nih ?




Hanna mempersembahkan

tentententerennnnnnnn

AF terbaru yang bertajuk :

KAMPUNG SEOUL ✾! 」

Status : Open

Tag your FriendS 】

Tags :

iamyoungjae- | qnynaa | NE0C1TY | guanlinudin- | WJK_PJM

© Sopetify-

Kampung Seoul | Applyfic + CloseWhere stories live. Discover now