⇄ Sinetron Kedua 】

117 16 324
                                    

Abaikan typo (* ̄︶ ̄*)

" Fuh, besar jugakkan homestay nih. " Hiichan berkata sambil mengunyah epal.

" Berbaloi ngan bayaran lah wehhh. " Azelea mewarnakan kukunya.

" Mikyong, kau buat apa tercegat kat pintu tu? " Tanya Hiichan kepada Mikyong yg duduk termenung di muka pintu.

" Aku tunggu akak tulah, dia kata nak bawak makanan. Perut aku dah start konsert Dato Siti Nurhaliza dah nih. " Minyong menggosokkan perutnya.

" Lorhhh, tadikan dah makan ramen? Ape perut kau macam loji kumbahan rumah ke? " Ya itu dia ayat savage Arin, dia berjalan melintasi Azelea dan Young sambil memegang coklat panas.

" Elok jugak aku simbah air coklat kau atas kepala kau ni Airin. " Mikyong jeling Arin.

" (* ̄︶ ̄*) " Arin buat muka.

" Ape huduh sangat muka kau tu Arin. " Young tergelak melihat muka Arin.

" Inilah dipanggil seni \˚ㄥ˚\ "

Giliran Azelea pula ketawa Melihat mimik muka Arin.

" Macam manalah perangai bodoh kau ni boleh jadi model. ?" Minsoo duduk di sebelah Young.

" Eleh mengata aku. Tutuuu azelea model gak. Kau tak mengata dia pon. " Arin menunjukkan jarinya kePada Azelea.

" Sebab Azelea tak buat perangai macam kau. " Minsoo sambung main phone.
" ewahh, ehh Azelea, tunjuk sikit~~ "

" ( ̄3 ̄) "

" HAHAHAHAHA "

Semua gelak melihat muka Azelea. Minsoo buat pokerface.

" Masing - masing bangang je perangai. "

Byul jalan melintasi mereka semua. Dia baru sahaja siap mandi.

" Kau Byul, buat apa lama sangat dalam bilik mandi tu? Kau layan BTS Run ke ? " Young menyoal Byul.

" Adalah kerja aku hekhek " Byul tersengih.

" Kerja menghabiskan air. " Yuyu berkata selepas keluar dari dapur dengan membawa ramen cup.

" Yakkkk ni kali ke-tiga ni kau makan ramen ni. " Hyunjae yg baru keluar dari bilik duduk di sebelah Yuyu.

" Aku slurpppppp tak slurppppp tahan slurppppp lah slurppppp wehhh slurppppp ramen slurppppp ni slurppppp sedap slurppppp sangat slurppppp. " Yuyu berkata - kata sambil makan ramen.

" Tapi ramen tak sihat. " Hyunjae menggelengkan kepala. Yuyu mula berdrama.

" kenapalah ramen ni bukan makanan yg berkhasiat macam sayur? Kalau ramen ni makanan berkhasiat, aku sanggup makan satu kotak dlm masa seminggu. " Ujar Yuyu semangat.

" Tiberrrr " Arie yg dari tadi senyap menonton tv bersuara." betullah. " Yuyu mencebik.

" Si Ryn, Yuqi ngan Jiyeon belum balik lagi ke ? dah lewat nih. " Hiichan menggosokkan matanya. Tanda mengantuk.

" Haah, lama sangat diorang beli barang runcit. " Arin menghirup perlahan air coklat.

" wehh Arin kuang ajaq kau buat utk diri sendiri je ? nI ke kawan ? " Yuyu berkata setelah dia lihat Arin minum air coklat.

" Tak cacat lagi kan ? Dapur di hujung sana dan peralatan dan bahan telah disediakan sila layan diri. " Arin dan Azelea ketawa jahat lalu mereka buat high five. Yuyu lap air mata palsunya.

" Haa, dah sampai, lamanya korang beli barang. " Mikyong bangun setelah melihat kereta Ryn masuk kr halaman homestay.

Hiichan muncul di sebelah Mikyong.

Kampung Seoul | Applyfic + CloseWhere stories live. Discover now