Έχετε αισθανθεί ποτέ σαν να υπάρχει μια τρύπα στην καρδιά σας; Τόσο μεγάλη που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των πνευμόνων σας;
Εγώ ναι.
Δυστυχώς ή ευτυχώς έχασα τους γονείς μου πριν λίγα λεπτά. Δεν υπάρχει ούτε αρνητική ούτε θετική σκέψη που περνάει από το κεφάλι μου.
ΜΊΑ μαυρίλα κυριαρχεί στην ψυχή μου. Τόσο μαύρη που παρασέρνει με το σκοτάδι της και όλο μου το σώμα.
Δεν έχω σκεφτεί τίποτα από όταν ήρθε ο δικηγόρος σπίτι μου και μου είπε για την γαμω κληρονομιά μου.
Απλα του φόρεσα καπέλο το χαρτί του μαλακά.
Δεν ξέρω αν είναι καλό. Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω λόγο της μεγάλης δόσης μου σε μαριχουανα αυτή τη στιγμή αλλά θα στανιαρω...
Τέλος, πάντων δεν μπορώ να πολύ καταλάβω που πηγαίνω.Λίγο φαίνονται τα φώτα από το πιο ξεκωλο μπαράκι της περιοχής. Όλες οι πουτανες το έχουν κάνει δεύτερο σπίτι. Όλα τα στρινγκακια και τα σουτιέν τους εδώ τα βρησκεις. Εδώ είδα το πρώτο μου προφυλακτικό, έξω από το μαγαζί.... Αμέσως σκέφτηκα να το φουσκωσω με τη φουσκωτήρα για να δω αν θα αντέξει αλλά σκέφτηκα δεν γαμιεται...
Μπαίνω μέσα και ψάχνω το βαπορακι μου... Έχω πάρει μαζί μου 1.000€ γιατί του χρωστάω από την προηγούμενη φορά κιόλας.Τον βλέπω μέσα στο βάθος του μπαρ με μια τσούλα να του τρυβεται.
" Ε πουστη! Μαζί μου!"
" Thunder, πώς και από εδώ;" μου είπε καθώς με τράβαγε από το φούτερ έξω από το κτήριο.
" Κάτω τα κουλά σου μαλακά γιατί θα δεις τα λεφτά σου να φεύγουν... Γκε Γκε;"
"οκ μωρό μου... Σου έφερα ηρωινη αυτή τη φορά... Έχεις δοκιμάσει; "
" όχι αλλά θέλω... Φέρε μου... " είπα και μου έδωσε το σακουλάκι...
"1.000"
"ελα... Α και πουστη μμ... Μακάρι από εδώ.... Σε έχουν πάρει χαμπάρι και εγώ δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μμ"
"οκ γλυκιά μου"
" Δεν είμαι γλυκιά, απλά ψυχοπαθής... ΞΕΡΕΙΣ τι έχω περάσει..."
Είπα και έφυγα...
Είναι μαλακας... Απλά ένας απελπισμένος που δεν ξέρει που να βάλει το πουλί του... Ποστιδες όλοι τους...
Καθώς είμαι χαμένη στις σκέψεις μου πέφτω σε έναν τοίχο. Πριν πέσω δύο χέρια με τραβάνε... Σηκώνω ψηλά το κεφάλι μου και βλέπω ένα μανάρι.... Εππ που χάθηκες; Κρίμα που είμαστε από διαφορετικούς κόσμους... Εσύ παράδεισος, εγώ κόλαση... Μεγάλη πουστια...
Ματιά σμαραγδένια...
"Πρόσεχε που πας..." είπα προειδοποιητικα..
"Σορρυ μωρό... Δύσκολο να μην πέσω πάνω σου... Τα αντίθετα έλκονται δεν λένε;" λέει και μου κλείνει το ματι
" Σορρυ μαναρακι... Κρίμα που στο χαλάω αλλά όσο διαφορετικοι και να είμαστε ένα διαβολάκι σαν εμένα και ένας άγγελος σαν εσένα... It's not gonna happen... Οπότε κάνε ακρη" ειπα. Πήγα να φύγω αλλά μου έπιασε το χερι.
" ποιος σου είπα ότι είμαι άγγελος; Αχχαχαα... Ψυχούλα μου, είμαι η καταστροφή σου. Ο εφιάλτης σου... Ο διάβολος αυτοπροσώπως... Ξέρεις... Θα σε καταστρέψω γλυκά και χωρίς να το καταλάβεις... Αλλά αυτό θέλω από εσένα... Από εδώ και πέρα είσαι υπό την κατοχή μου... Δικιά μου.... Sooo πάμε; "
" χαχχαχαχα για δείτε έναν μαλακά.... WTF?! ΔΕΝ ΑΝΉΚΩ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑΝ! "
" Μόλις με κέρδισες περισσότερο... Όσο καθυστερείς να ξέρεις πως θα καταστραφείς πιο σκληρά από όσο θέλω... "Ειπε και με κουβαλήσε σε έναν άγνωστο προορισμό σε στυλ νύφης"
YOU ARE READING
My sweet disaster
Teen FictionΕξώφυλλο από : @popaki02 Άραγε η μοίρα πόσο μεγάλη πλεκτάνη μπορεί να δημιουργήσει; Η Thunder θα χρειαστεί να παλέψει με τον ίδιο της τον εαυτό... Με την ίδια της την ψυχή, για να κατά πολεμήσει τον έρωτα της, την ίδια της την καταστροφή... Μόνη τη...