Tko je ona? To je pitanje sebi sve češće postavljao. Ono što je Rick doznao objašnjavalo je mnogo toga, ali neki su dijelovi ostali potpuno tajnoviti, ali i neotkriveni. Ona je bila kći koja se ni za što nije trebala izboriti jer je sve imala osigurano, ali ona se očito s tim nije željela pomiriti. Sama je gradila stazu kojom je hodala, a za to joj je trebalo odati priznanje. Ni sam nije znao zašto, ali mu nije palo na um pogledati nijednu sliku. Kad mu se Rick pridružio, on je još uvijek promatrao Valeriju." Prizemlji se" Rick ga je upozorio.
" Ponašanje ti je čudno rekao je što je tiše mogao.
" A jasno mi je i zašto" pokazao je prema Valeriji.
" Djevojka koja je u stanju probuditi tvoje zanimanje, a koje nije kratkotrajno, sigurno je posebna u svakom pogledu".
" Svakako" Dean je i dalje promatrao Valeriju.
Nakon nekoliko trenutaka otišli su pogledati slike. Neke je Dean prepoznao, a na nekima je bio izvor. On je neko vrijeme razmišljao da kupi to imanje, ali mu se nije činilo zanimljivim. Bilo mu je drago što je to tako ispalo. Da nije, nikada ne bi upoznao Valeriju, a koliko bi bio zakinut zbog toga, samo on je to znao.
U sivilu njegova života pojavio se cvijet koji je bio neprocjeniv. Znao je prepoznati ono što je ona imala. Ali isto se tako nadao da će s vremenom i ona shvatiti da joj on želi biti blizu, jako blizu. Hoće li mu poći za rukom osvojiti je?
Bilo je trenutaka kada je mislio da hoće, ali i onih u kojima su ga sumnje opsjedale. Kupio je nekoliko slika i rekao adresu na koju ih treba poslati. Sve slike koje je uzeo bile su slike izvora. Da, samo je ona nedostajala na tim slikama pa da sve bude savršeno. Njihovo poznanstvo počelo je na čudan način. Sanjao je otvorenih očiju, sanjao je Valeriju i želio je on biti taj kojeg će ona odabrati da zajedno s njom podijeli snove.
Tražio je priliku da joj se približi, ali je cijelu večer nije dobio. Ona je bila okružena obitelji, prijateljima i svim je uzvanicima pokušala posvetiti jednako pozornosti. Kada se opraštao od nje, njezinu je ruku zadržao u svojoj malo duže nego što to sama pristojnost nalaže.
" Želio bih da se vidimo" rekao je tiho.
" Javit ću ti se" Valeria je obećala.
Znao je da je te riječi izgovorila samo da bi ga umirila i da nema namjeru nazvati ga. Prvi put u životu naišao je na nekoga koga je želio osvojiti, ali i na sumnje koje su mu bile potpuno strane kada su žene bile u pitanju. Imao je svaku koju je poželio, a sada je pred njim stajala jedna koja nije pokazivala nikakvo zanimanje za njega kao za muškarca, a to je golicalo njegovu maštu do beskraja. Danima nije prestajao razmišljati o njoj. Doista se iznenadio kada ga je ona nazvala.
" Nemam vremena za izlazak s tobom, ali ovaj vikend mogli bismo imati piknik na izvoru. To je jedino što mogu ponuditi" Valeria je rekla.
" Savršeno" Deanu se oteo uzdah nakon izrečenog oduševljenja.
YOU ARE READING
Neosvojiva - ZAVRSENA
RomanceNakon što su izašli iz kluba, Dean je krenuo prema svojem stanu. Zašto se osjećao usamljen? Ni sam nije znao to objasniti. Kod kuće ga je čekao hladan krevet, ali to je bio njegov izbor. Imao je toliko žena da ih je odavno prestao brojiti. Želja za...