16.

959 46 1
                                    

 Valeria se ukipila. Nije znala što bi mogla reći. Njegove riječi izazvale su opasnost koja je ostajala visjeti u zraku, a tu opasnost osjećala je samo ona.

" Čini mi se da to ne bi bilo nimalo pametno"  Valeria je rekla.

" Zašto? Bojiš se?"  Dean ju je upitao.

" Ne"  Valeria je odmahnula glavom.

Bila je to njezina najveća izgovorena laž ikada. Naravno da se bojala, ali ne njega, nego sebe i svojih osjećaja. Kada su oni bili u pitanju, njezino neiskustvo postajalo je još izraženije. Oduvijek je bježala od mogućnosti da ostane povrijeđena. Iako je pred nju stavljen izazov, ona nije znala je li spremna na njega.

" Onda?"  Dean ju je upitao.

" Zašto da izađes sa mnom kad od mene nećeš dobiti ono što misliš da bi mogao? Zašto se mučiti sa mnom kada će ti druga žena dati ono što trebaš?"  pokušala ga je odvratiti od njegova nauma, ali nije bila sigurna da je izabrala prave riječi.

" Ja želim tebe"  Dean je rekao.

" Ponekad tražimo ono što nemamo, žudimo za tim da istražimo ono što je tajnovito, a ti si sve ono što sam ikada želio od jedne žene."

 Nakon dugog uvjeravanja Valeria je pristala na izlazak. Dogovorili su se da se nađu za vrijeme vikenda. On će doći po nju i izaći će u grad. Kada je Dean otišao, Valeria je ostala sjediti na istome mjestu još dugo vremena.Nije bila sretna što je pristala izaći s njim.

 Znala je kolika opasnost vreba u tom izlasku. Hoće li se znati nositi s cijelom situacijom? On je bio zavodnik koji je iza sebe ostavio mnoga slomljena srca, a ona se nikako nije željela pridružiti toj koloni. Samo ona je znala koliko je ranjiva i osjetljiva.

 Nije imala namjeru dati mu svoje srce i gledati kako ga on ranjava. To srce željela je za sebe i bez obzira na sve, ona se ipak radovala tom izlasku. Tri dana poslije Valeria se spremila. Iza sebe imala je poduži razgovor koji je vodila sa svojim ocem.

 On je bio zabrinut za nju, ali i njezinu budućnost. Nimalo mu nije bilo drago što je sama stanovala na tom pustom mjestu koje je bilo poprilično udaljeno od grada. On je oduvijek pazio na sigurnost svoje djece i samo to mu je bio prioritet.

 Iako ga je Valeria uvjeravala da jojne prijeti nikakva opasnost, on kao da nije vjerovao u to. Odavno je naučio da je ona tvrdoglava, ali se odlučio umiješati kada je njezin sigurnost došla u pitanje.

Između njih dvoje ostalo je još mnogo toga nedorečenog, a ona je znala da na tome neće ostati. Kad je Dean došao po nju, ona je bila neraspoložena. Čak joj ni njegovi komplimenti nisu mogli popraviti raspoloženje.

" Ti si najljepša djevojka koju sam ikad upoznao"  rekao je s neskrivenim oduševljenjem.

 On je to doista i mislio. Haljina se pripijala uz njezino tijelo i mamila je njegov uzdah. Malo šminke na licu samo je povećalo dojam ljepote koju je ona imala. Osjetio je kako uzbuđenje u njemu raste i kako ne prestaje rasti.

" Ne trudi se"  Valeria je rekla.

" Nisam raspoložena"  odbrusila mu je.

Neosvojiva - ZAVRSENATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang