Unlock (Zawgyi Version)

2.8K 207 0
                                    

"Kris.. ျမန္ျမန္နင္းပါဟ.. မိုးေတြ႐ြာလာၿပီ" ေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူေလးရဲ႕ အသံၾသၾသေလး... ခ်စ္သူ?? အထင္မႀကီးပါနဲ႔... ရင္ထဲက ပုန္းလ်ွဳိးကြယ္လ်ွဳိးခ်စ္သူပါ... ဘာလိုလိုနဲ႔ သူနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တာေတာင္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္လာခဲ႔ၿပီ..  စက္ဘီးမစီးတတ္တဲ႔သူက ကားမပါလာတဲ႔ ေန႔တိုင္း ပထမဆံုးစေတြ႕တုန္းကလိုပဲ ကြ်န္ေတာ့္ေနာက္က အတင္းတြယ္ကပ္ၿပီး လိုက္စီးေနက်ျဖစ္ေနၿပီေလ... အခုလည္း ၾကည့္... ကေလးလို ဂ်ီက်ၿပီး ေအာ္ေနျပန္ၿပီ... သူေအာ္လည္း ေအာ္ေလာက္စရာပါပဲ.. မိုးကလည္း ပိုသည္းလာပါရဲ႕...

"ေအးပါကြာ... ငါလည္း နင္းေနတာပဲ"

"Stop!! Stop!"

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ?" ကြ်န္ေတာ္ စက္ဘီးကို ဘရိတ္အုပ္လိုက္ၿပီး ေနာက္လွည့္ၾကည့္ကာ ေမးလိုက္သည္။

"လမ္းမွားေနၿပီ.. ဟိုဘက္သြားရမွာ" သူက တစ္ျခားလမ္းတစ္ဖက္ကို လက္ညွိဳးထိုးျပေနသည္။

"အဲ႔ဒါ ငါ႔အေဆာင္သြားတဲ႔ လမ္းႀကီးေလ"

"အင္းေလ.. မိုးအရမ္း႐ြာေနတယ္.. ဒီေန႔အိမ္မျပန္ေတာ့ဘူး.. ဘာလုပ္ေနတာလဲ?? ျမန္ျမန္နင္းေလဟ.. အေအးပတ္လို႔ ေသေတာ့မယ္" သူက ကြ်န္ေတာ့္ကို ေဟာက္လိုက္တယ္.. ကြ်န္ေတာ္ ၿပံဳးလိုက္မိတယ္.. ဘာတဲ႔? ဒါဆို.. ကြ်န္ေတာ့္ အေဆာင္မွာ သူဒီညအိပ္မယ္ဆိုတဲ႔ သေဘာေပါ႔ေလ.. ကြ်န္ေတာ္မွာ ဘာျငင္းစရာအေၾကာင္းမ်ား႐ွိလို႔လဲ? ဒီေျခေထာက္ႀကီးေတြက အေဆာင္ဘက္ကို ႐ွိသမ်ွအားနဲ႔ အသားကုန္နင္းေပေတာ့တာေပါ႔...

သူ စာဖတ္ရင္း အသံထြက္ေအာင္ ရယ္လိုက္မိသည္။

"အဲ႔ဒီတုန္းက ငါေတာ္ေတာ္ ကေလးဆန္ခဲ႔တာပဲ.. jinja.. haha"

အေဆာင္ေအာက္ထပ္မွာ ေကာ္ဖီသြားယူၿပီးျပန္အလာ အခန္းတံခါးကို ဖြင့္လိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ ရင္းႏွီးတဲ႔ေတးသံေလးတစ္ခုက ကြ်န္ေတာ့္ကို ဆီးႀကိဳလိုက္သည္။ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ခ်စ္မိတ္ေဆြ က်ဳိးပဲ႔အိုေဟာင္းေနတဲ႔ ဂီတဘူးေလးကို Chanyeol ကလိေနတာေလ...

"မင္း.. ဒါမ်ဳိးေတြ ႀကိဳက္မယ္လို႔ ငါမထင္ထားဘူး" ကြ်န္ေတာ့္ လက္ထဲမွ ေကာ္ဖီခြက္ကို လွမ္းယူရင္း သူက ေျပာလိုက္သည္။ ဂီတဘူးေလးကိုေတာ့ သူ႔လက္ထဲ၌ ကိုင္ထားဆဲ...

LOCKS & KEYSWhere stories live. Discover now