Když po dlouhém přemýšlení vyšla na palubu lodi, byla už tma. Kolem ní se potloukalo jen pár mladých chlapců, kteří se ni dívali zvláštním pohledem. Jednoho z nich zastavila a zeptala se, kde je kapitán Hook.
„Na zádi!" odpověděl ji nevrle. Když se nehýbala, prstem naznačil směr a odešel. Neryah se nadechla a vydala se na záď. Nejdřív viděla jen tmu, ale jak se přibližovala začala rozeznávat tmavou siluetu muže. Zastavila se kousek za ním, bála se promluvit.
„Řekl jsem, že chci být sám,“ promluvil jemně.
„Promiň, tento rozkaz jsem asi neslyšela," odvětila a otočila se. Hook okamžitě poznal její hlas, otočil se k ní čelem a chytl ji za loket.
„Nevěděl jsem, že to jsi ty. Čekal jsem na tebe, ale když si dlouho nepřicházela, předpokládal jsem, že se mnou mluvit asi radši nechceš." Nevěděla co na to říct. Mluvit s ním chtěla, měla v hlavě tolik otázek, které skákaly sem a tam, jen se bála těch odpovědí na ně.
„Chci s tebou mluvit o... o všem. Ale pro dnešní noc nechme Zlou královnu i všechno co se jí týče spát. Co ty na to?“ Killian se koutkem úst usmál.
„O čem by vaše královská jasnost chtěla mluvit dnešní noc?“ udělal malé pukrle, na což ho N praštila do ramene. Ale zasmála se.
„Neříkej mi 'vaše královská jasnost' nebo tě praštím znovu.“
„Chlapecké oblečení ti sedí mnohem víc než nějaké šaty, neříkám že by ti neslušely, seš holka a šaty holkám vždycky sluší ale prostě..."
„Taky se cítím lépe v kalhotách a košili než v korzetu a sukních,“ zastavila ho, „co se ti stalo s tou rukou?“
,,V boji jsem na chvíli ztratil pozornost a ruka byla pryč."
,,Mohl jsi umřít," vydechla N se zastřenýma očima.
,,Jsme sice piráti, ale ošetřovatele máme zdatného. Navíc ten boj chvíli po tom skončil a... I když jsem ztratil hodně krve a nebyl schopen bojovat dál, moji muži mě ochránili," říkal to jako by byl pyšný na to, že o ruku přišel. N se otočila na moře a jen zhluboka dýchala. Nevěděla, co na to říct. Hook udělal to samé a jen chvilakama po N hodil očko.
,, Chyběl jsi mi," řekla po chvíli, když na to nic neříkal pokračovala dál, ,, trápilo mě, že nevím co se s tebou stalo."
Mlčel. ,, Řekni něco, prosím."
,, Týden potom co jsi mě zachránila, nás přepadlo královo loďstvo. Zabili mého nejlepšího přítele a mého otce. Ačkoliv jsem na tebe myslel tolikrát, nikdy jsem neměl chuť k tomu vrátit se zpět do Avernylis."
,,Ti vojáci jen dělali svou povinnost," zamumlala N.
,,A já dělal svou," zavrčel Hook, ,,pomstil jsem svého otce i Jacoba tolikrát, že to ani nespočítám. Zabil jsem tolik králových vojáků, že si ani nepamatuju jejich tváře."
N na něj koukala se strachem ve tváři a se slzami v očích.
,, Uvědom si, kolik kamarádu, kolik otců a synů si zabil. Kolika lidem si zničil život. Kolik lidských životů si uvrhl jen do smutku a trápení. Kolik žen kvůli tobě zůstalo nezajištěných. Kolik MÝCH přátel si mi vzal."
,,N, já-"
,,Ty mstíš svou bolest a zármutek, tím že to samé způsobuješ jiným," kroutila hlavou, v srdci necítila nic než pohrdání a zklamání, ,,kéž bych tě nikdy už nepotkala, kéž by si mi mohl zůstat v myšlenkách jen jako ten mladý chlapec, který se neměl jak bránit holi řezníka. Odvez mě kam chceš, zabij si kolik mužů chceš ale to ti ani jednoho z tvých milovaných nevrátí. Jen ti to připíše další hřích na tvůj seznam. Až do konce cesty s tebou už nechci mluvit." Otočila se od něj pryč, nadechla se a vydala se k odchodu.
"Ne," zamrmlal Hook, ,,odvezu tě domů."
Když se N, po zaslechnutí těchto slov, otočila, viděla jej, jak si stoupnul ke kormidlu a pomalu jím začal otáčet.
,,Odvezu tě domů!"•••
Nazdárek všici po dlouhé pauze.
Doufám že se vám všem kapitolka líbila.Budu ráda za každou reakci, hvězdičku či komentář.
Díky za podporu všem.
Nashle u další kapitoly.Veselé Vánoce
A
Šťastný Nový rok
Vaše AB
ČTEŠ
You are just a pirate! (OUAT)
RandomONA mu zachránila život ON jí byl okouzlen ONA je ale princezna ON je jen pirát ONA je nenáviděna mocnou osobou ON je využitý ONA má umřít ON ji má zabít Jak to dopadne? . . . ,,Chci její srdce! Rozumíš?!" křičela na něj s rukou v jeho hrudi, kde mu...