El públic estava boig i tots corejaven el nom d'Anakin per les grades. Al sortir del circuit, Anakin estava acompanyat per un munt de públic aixecant-lo i també amb amics. Era el gran campió!!! Mentres Qui-Gon Jinn havia anat a parlar amb Watto per reclamar les seves ganàncies perquè habia guanyat l'aposta. Watto deia que l'aposta no habia sigut justa, llavors Qui-Gon Jinn li va dir que quan s'aposta a la llarga sempre es perd. I que si no estava d'acord, ho discutirien amb els hutt (la raça que governava aquest desèrtic planeta). Amb aixó va convençer a Watto que li va dir que s'envagi, llavors, tots junts van tornar a casa d'Anakin, la mare estava treballant, quan de cop es va veure molt sorpresa perquè el sej fill Anakin estava ensenyant-li tots els crèdits (diners de l'univers de Star Wars) que havia guanyat amb aquella carrera. Llavors Shmi (la mare d'Anakin) li pregunta a Qui-Gon Jinn si se l'emportaria per entrenar-lo. Llavors deia que si i que també estava alliberar de l'esclavitud, Anakin estava molt content, però quan anava a sortir per la porta va tornar per preguntar si la seva mare també estava alliberada. Qui-Gonn Jinn li va dir que havia fet tot el que havia pogut però al final Watto no ho va permetre i només Anakin havia sigut alliberat. Llavors Anakin va sortir de casa bastant trist junt amb el jedi Qui-Gon Jinn però de cop i volta es va girar i va anar corrent cap a la seva mare dient-li que no podia separar-se d'ella, però després d'una llarga conversa la seva mare li va dir que anés i que no es preocupés. Anakin li va preguntar, ens tornarem a veure, llavors Shmi li va contestar, que et diu el teu cor, la resposta d'Anakin va ser: aixó espero... I va marxar junt amb el Jedi allunyant-se de la ciutat cap al desert groc...