Quan van arribar als garatges, Qui-Gon Jinn i Watto discutien les apostes que farien per aquella carrera. Watto diu que té dret a quedarse a un esclau, però no als dos. Llavors treu un dau de la sort que té dos colors, blau i vermell, blau:Anakin, vermell: la mare. Qui-Gon Jinn assenteix amb el cap. Watto treu el seu dau de la sort i el llença, per tal de no perdre, Qui-Gon Jinn el mou amb la força perquè quedi en el costat de color blau. Quan Watto ho veu s'enfada i li diu que ha guanyat la aposta, però no la carrera. Es dirigeixen a la meta de sortida amb les vaïnes, Anakin esta preparan la seva vaïna, en aquell moment Sebulba s'apropa i li diu que no sobrevivirà a aquesta carrera. Llavors, silenciosament s'apropa al motor i el saboteja perquè no pugui arrancar.El cronista presenta a tots els corredors, tots estàn llestos, comença el compte enrere, 3,2,1, Ja!!!! Totes les vaïnes arranquen però Anakin i un altre corredor( Ben Quadinarios) es queden parats en mig de la pista. Anakin aconsegueix solucionar el problema,(Ben Quadinarios no) i arranca a tota velocitat, Qui-Gon Jinn, Padmé, Shmi Skywalker i Jar Jar Bings ho estàn espectant tot desde les altures. Anakin aconsegueix agafar els demés, corredors, de sobte entren tots en una cova i quan surtenn, els bandits Tusken intenten derribarlos amb fusils perquè ells també han apostat.
Passen la primera volta i Ben Quadinarios segueix allà parat, al veure aquest desastre comença a golpejar la pantalla de control fins que els quatre motors de la seva vaïna surten disparats en totes direccions. A la segona volta, un corredor s'estrella dins la cova i un altre es derribat péls bandits tusken, també anakin te problemes quan de cop i volta un dels seus motors s'incèndia i perd aventatge, pero aconsegueix solucionar-ho. I segueix la carrera a tota potència, es troben en la última volta, els demés corredors van molt per darrere, però de cop i volta Sebulba empenta a Anakin a una rampa de servei que te una gran pujada Anakin surt volant de la potència però gràcies a aixó aconsegueix tornar a la carrera i en primera posició!!! Quant estan arribant cap a la meta, Sebulba i Anakin s'enganxen durant una bona estona fins que Anakin surt bé però Sebulba perd els motors i la seva vaïna es desmonta però ell sense fer-se mal. Anakin acaba la carrera en 1a posició!!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Star Wars 1 La amenaça fantasma
Fiksi IlmiahEs la novela digital de la película