Gdzie zabrał cię na randkę?
1. Sebastian
Do wesołego miasteczka. Bawiliście się jak dwójka małych dzieci. Kupił ci watę cukrową i wielkiego misia, którego ledwo władowaliście potem do auta, a na strzelnicy wygrał dla ciebie ogromnego lizaka w kształcie serca i powiedział, że to jego serduszko dla ciebie.
2. Tom
Zabrał cię na przedstawienie do teatru, w którym co prawda sam nie grał, ale i tak było bardzo milusio, bo przez cały spektakl obejmował cię czule ramieniem. Po wszystkim poszliście na deser do jednej z droższych knajpek w mieście.
3. Chris E.
Do cyrku, który własnie pojawił się w mieście. Oglądając pokaz, nawet nie zauważyłaś, że chwyciłaś go za dłoń. Na jego ustach wykwitł jednak szeroki uśmiech zadowolenia.
4. Chris H.
Zabrał cię na plan swojego najnowszego filmu, gdzie niemal od razu okrzyknięto was bardzo uroczą parą ;)
5. Aaron
Na wycieczkę rowerową. Wróciłaś zmęczona, ukurzona ale z sercem pełnym miłości.
6. James McAvoy
Na szalona przejażdżkę jego jeepem po bezdrożach Szkocji, a potem do Maca, gdy porządnie zgłodnieliście.
7. Michael
Niespodziewanie zabrał cię za miasto, gdzie jak się wkrótce przekonałaś, zorganizował cudowny piknik. Spędziliście ze sobą cały dzień, dzięki czemu dowiedziałaś się o nim wielu ciekawych rzeczy.
8. Hugh
Zorganizował kolację u siebie w domu, przy świecach i z romantyczną muzyką w tle.
9. Ryan
Cały dzień spędziłaś z nim w muzeum figur woskowych, gdzie byliście kompletnie sami i mogłaś sobie swobodnie łazić, gdzie chciałaś. Z tego wypadu przywiozłaś prawie 500 zdjęć.
10. Chadwick
Pojechaliście do zoo. Łaziliście sobie spokojnie alejkami a ludzie robili wam zdjęcia chyba częściej niż zwierzakom, ale byłaś i tak bardzo szczęśliwa.
11. Robert
Na swoją prywatną wyspę. Spędziliście tam cały dzień, a że w pobliżu były riuny zatopionego miasta, to przy okazji trochę sobie ponurkowaliście ;)
12. Tom Holland
Zabrał cię do swojej ulubionej stadniny, gdzie pokazał ci swojego ukochanego ogiera i nauczył cię jeździć konno, siedząc początkowo razem z tobą na jednym koniu ;p
13. Tom Hardy
Po prostu poszliście na dość romantyczny spacer. Tom na twoją prośbę opowiadał ci o swoim zawodzie i rozśmieszał cię do łez.
14. Ben
Wybraliście się na wycieczkę w góry i trochę się powspinaliście, organizując sobie mały piknik na szczycie.
CZYTASZ
Aktorzy Marvela - Zakończone
RandomPreferencje, gify, zdjęcia ;) Witam w kolejnej części o aktorach występujących w filmach Marvela ;) Rekordy: #1 w zdjęcia - 2.09.2020 #2 w zdjęcia - 5.04.2019 #5 w zdjęcia - 6.02.2019 #10 w hemsworth - 30.01.2019