Hayat bazen kaybettiğin yerden başlar...
Kızın hayatının her zamanında mücadele edişi ve dirençliğini anlatıyor
Bakalım bu mücadele nereye kadar sürücek.Kızın kendi ellerinde...
Hayatında mutlu olabileceği anlar belki olucak belki olmicak,hayatına yeni giren kişi bunu düzeltebilirmiydi...
Ana karakterlerimizden başlayalım:
1.Selin Yılmaz
Bu kitapta ki önemli karakterlerimizden biridir.
Daima cesur ve sabırlı biridir,normalde bunu pek belli etmezken damarına basıldı mı hakkını savunmayı da bilir...
Selinin hayata karşı felsefesi vardır."Hayatta mücadele etmezsen hayatın anlamı kalmaz" o buna inanır.Hayatının her zamanında bunu yerine getirir.
2.Merve Çetin
Selinin en yakın arkadaşlarından biridir.Daima beraber takılırlar.
Seline karşı biraz daha cool ve artıst giyinmeyi seven bir kızdır.Umursamaz bir tavrı vardır ,birçok şeyi kafasına takmaz ama bir o kadar da anlayışlıdır.Selinin hastalığını bir tek merve bilir.Selinin arkadaşı olarak bir tek merve ye güvenir .Birbirlerinin hem arkadaşları hem de sırdaşlarıdır.
3.Kaan Çelik:
Selinin sevgilisi olacaktır ama daha değildir...
Selinin hayatına girdiği andan beri hayatını düzeltmesinde yardımcı olacaktır.
Okuldaki kızların hayran olduğu yakışıklı bir erkektir.Herkes onunla çıkmak ister ama yüz vermez
Centilmen ve güvenilir bir erkektir.Ancak selinin güvenini kazanması zor süreceğe benzer...
Önceki sevgilisiyle karıştırmayalım...
4.Ceyda Çakmak:
Selinin arkadaşlarındandır
Uyanıktır ama her zaman iyi biri olarak anılır,Çoğu zaman selinin güzelliğini kıskanmıştır.
Önünde ağlayan kişileri pek sevmez ama arkadaşlarına değer verir...
İnşallah kitabımı beğenerek okursunuz .
Biraz kısa bir tanıtım oldu ama beğenmenizi umarım...
SARANG HEYO!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DAMLA GÖZYAŞI
Teen FictionBu kitapta kızın yaşadığı sıkıntılar ve acıları anlatıyor.Her zaman hayata karşı mücadele ediyor, tabi bu nereye kadar...