O kadar güzel görünüyor ki güneş tam yüzüme vuruyor ve dinlediğim şarkı beni çok rahatlatıyor en sevdiğim şarkıyı dinlerken hep gülümserim
Criminal (şarkının ismi). Güzel bir şarkı olduğunu düşünüyorum.Kulaklığımın kulağımdan çıkmasıyla gözlerimi açtım ve yanımda onu gördüm gerçekten çok güzel biri kıskandığım biri o kişi nazlıdan başka birisi değildi."Hey hâlâ öyle bakmaya devam edicek misin?" Nasıl baktığım hakkında hiç bir fikrim yoktu hayran dolu bakışlar attıktan sonra kendime gelmeye çalıştım."Bugün gelmeyeceğini söylemiştin ondan şok oldum." Bana değişik bir surat ifadesiyle baktıktan sonra dudaklarını araladı ve iç çekti. "Ne oldu? " dedim ama ses yok.
Servis durunca artık şu yeni okula geldiğimizi anladım ve nazlıyla birlikte servisten indik. " Vay okula bak ayza " evet gerçekten çok büyük ve güzel ama çok öğrenci olması da biraz sıkıntılıydı.
"Ya bugün sana ne oldu çok değişik davranıyorsun da?" Birşey olmamıştı aslında çok mu anormal davranıyorum."Hayır be gayette normalim " dedim. Gülümseyip koluma girdi ve okulun bahçesinden yürümeye başladık ve müdür odasına gidip hangi sınıfta olacağımızı sorucaktık. Kapıyı bir iki tıklayıp kapıyı açtım ve müdür
" Buyurun yoksa siz de mi şu yeni öğrencilerdensiniz?"Hı takendisiyiz."Evet biz sınıfımızı öğrenmeye gelmiştik." Dedi nazlı. Müdür bey önündeki bilgisayara bakarak birşeyler yapıyordu.
" isim ve soyisim alabilir miyim?" Dedi e yani yoksa nasıl bulabilir ki ikimizde isimlerimizi ve soyisimlerimizi söyledikten sonra
" nazlı durmuş sen 11-B'desin " nazlı ilkokuldan beri hep B şubesindeydi ve şuan ki surat ifadesi çok komikti " hiç sevmediğim bir şubeydi ama olsundu A şubesindeydim.Sınıfların kapılarına mal gibi bakıp duruyorduk ve sonunda nazlının sınıfını bulduk e doğal olarak benimki de yan tarafındaydı.
"Tenefüste gel yanıma nazlı."diyip sınıfın kapısını açtım ve o beyaz şey çok hızlı geliyordu yuvarlaktı ve başıma geldi.
"Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz!" Diye gürledim sınıftakiler anlamsız bir şekilde bana baktılar ve seslice gülmeye başladılar.
"Oynamayı kesin yazıktır " diyen sese doğru döndüm. O ne biliyim yani tatlıydı ama bir dakika bana yazıktır mı demişti. " sen bana yazıktır mı dedin?"
Diyip yanına gittim ve yanı boş olduğu için çantamı yanına koydum ve oturdum sınıftakiler bana mal gibi baktıkları için rahatsız oldum ister istemez. Yanımdaki adını bilmediğim çocuğa baktığımda o alaycı gülümsemesi gitmişte yerine sanki dünyanın en kötü adamı gelmişti.Hey sen! Bu bölümü beğendin mi? Devamını gelmesini istiyorsan eğer yorum yapman yeterli. Hadi şimdi bu bölümün devamını yazdırmak senin elinde. 🌕🖤