SAVAŞIN İÇİNDE BİR ÇİÇEK

16 1 0
                                    

Yaşanmış unutulmaya yüz tutmuş gerçek hikayeler kişilerin isimlerini değiştiriyorum olaylar tamamen gerçek. İkinci dünya savaşı yıllarında başlayan günümüze kadar süren bir hayat .savaş başlamış herkes korku içindeydi açlık susuzluk başlı başına bir yaşam mücadelesiydi düşmanın kim olduğunu bilen çok az insan vardı.savaş başlamadan önce farklı dini inançları olmaları komşu olmalarına engel değildi.müslüman olan bir aile hırıstiyan bir aile ile bitişik bahçeleri olan komşulardı.müslüman ailenin ikinci çocuğu olan faik deniz mavisi gözleri olan başak sarısı saçları beyaz teniyle oldukça güzel bir çocuktu henüz üç yaşındaydı oldukça neşeli bir karaktere sahipti.komşularının çocukları ile tarlalarda meyve bahçelerinde doyasıya koşar oyunlar oynarladı.faik komşularının büyük oğlunun kasvetli bakışlarından hiç korkmazdı.andrenin donuk bakışlarından bütün köy korkar mecbur kalmadıkça konuşmazlardı  bunu umursamayan faik andrenin peşine düşer onunla vakit geçirirdi.andre ondört yaşındaydı iki kardeşi vardı ikiside kız olduğundan onlarla gezmek yada oynamak istemiyor sürekli uzaklaşıyordu.jesika evin en küçüğü aynı zamanda en güzeliydi iki yaşında çok tatlı gülümsemesi olan mini minnacık bir bebekti faik ile arasında sadece bir yaş olması birbirleri ile anlaşmalarına yetiyordu.birbirleri ile çok iyi geçinen bu komşular dışardan bakıldığında bir aile zannediliyordu.

TUTABİLSEM SENiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin