=1=

22 2 1
                                    

=LESSİ=

"Kahretsin!"dedim.

"Yine mi Twice gündemde?"dedi Yuno unni. Onu başım ile onay ladım ve kumral saçlarımı geriye attım.

"Lessi daha çok Aegyo yapman lazım." Dedi Yuno unnim.

"Unni zaten her günüm Aegyo yapmak ile geçiyo." Dedim. Bana göz devirdi. Ve telefonunu alıp birisi ile mesajlaşdı.

"Ben gidiyorum Lessi." Dedi.
Ayağı kalktı.

"Nereye?" Dedim ama bana biliyorsun diye bir bakış attı.

"Dur tahmin edim. Ya Prim kasmak için Han Yu ile momment vereceksiniz yada Düşmanım olan Rosenin yanınamı?" Dedim.

"Han Yu ile akşam saat 8'de bir sohbet programına çıkacağız." Dedi.

"Tamam o zaman Görüşürüz."Dedim.

"Görüşürüz." Dedi. Arkama yaslanıp gözlerimi kapattım. Kuzenim ile düşmandım ve bu düşmanlık kıskançlıktan ibadet.

Düşüncelerime dalmışken telefonuma mesaj geldi, gözlerimi açtım ve yaslandigim koltuktan doğruldum, masaya uzanıp telefonumu aldım.

@Exo.Oh.Sehun.:Selam.

Bir dakika bir dakika neden Sehun bana mesaj attı ki?

=ROSE=
3 saattir dans pratik yapıyordum sevgilim Zi Hao  ile. Çok yorulmustum. Bilmiyorum ama bu ilk defa oldu.

"Dalmışsın sevgilim." Dedi.

"Yorgunluktandır."Dedim.

"Artık bu sevgililiğimizi herkese göstersekmi?" Dedi.

"Ama bana linç atarlar."Dedim. Oda onaylamış gibi kafasını salladı. Dilini üst dudağına yerleştirdi ve başka yere baktı bende dikkatlice ona baktım. Aradan 5 saniye geçince ona bakmayı kestim ve aynaya bakmaya başladım.

"Neden Lessi ile küstünüz? Sen ve Lessi hiçbir açıklamada yapmadınız? Neden gurubu dağıttınız?" Dedi. Ben bu sorulara ne cevap vericektimki. Aynaya bakmaya devam ettim ve birden ona baktım. Neden küstüğümüzü nasıl söyleyebilirdimki?

=YUNO=
"Anlaşma İptal! ANLAŞMA İPTAL!" Diye sinirle odadan çıktım. Han Yu ile sevgili olmadığım yetmedi şimdi ise sohbet programında sigara ictigimi solicekmişim. Prim kasmayi seviyorum ama bu kadarda fazla değil.

Artık ayrildigimi haberlere solicektim.

Şirketin kapısında Gazeteciler doluydu. Artık Han Yu ile sevgili olmadığımızı herkes bilicekti.

Koşar adımlarla merdivenden aşağıya indim ve Flash'lar patlamaya başladı tam Şirketten çıkacakken birisi kolumdan çekti ve beni temizlik dairesine götürdü.

SHINE DIAMOMD/3 BFF? 2 ENEMY?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin