=3=

17 2 38
                                    

=YUNO=
Terasa çıktığımda kızgın bir Han Yu'yu gördüm. Ona doğru yürüdüm. Biz prim için s evgiliydik. Ama neden Han Yu bu kadar fazla abarttıki?

"Mark'ı seviyorsun dimi?"Şaşkınlıkla ona baktım. Ben Mark'ı sevmiyordumki. Ben Han Yu'yu seviyordum ama o bunu bilmiyordu.

"Hayır ben Mark'ı sevmiyorum. O benden kaç yaş büyük."

"Yuno sevdiğin çok belli. Ödül törenlerinde ona ağzı açık bakıyorsun."Beni mi izliyordu o.

"Han Yu biz prim için sevgiliyiz hem neden bu kadar abartıyorsunki?"

"Lanet olsun ki sana baglandim Yuno! Ama artık benden sonrada bir erkeğin var istersen git! Hem artık herşeyi söyle!"

Tam ağzımı açıcakken yanından gitti. Onu takip ettim. Takip ettigimi anlıyacakki hızlı hızlı koşmaya başladı. (Yazar:Lan sanki dersin Yuno erkek Han Yu kız dkdissibi. Neyse sacmaladim ama saç malanmazki neyse okumaya devam edin.😂😂😂) Allahtan Ortaokuldayken okulun 1.'siydim. Han Yu'nun hızla önüne geçip sarıldım oda ellerini belime geçirip kafasını boynuma yerleştirdi. Beni kokladığını hissedebiliyorum.

Halan böyle kalmıştık. Ondan ayrılamazdım.

Aniden flash'lar patlamaya başladı. Aldırmadım ve ona sarılmaya devam ettim.

=LESSI=
"Kolumu bırakırmısınız?"

"Mısınız derken?"

"Xin Long lütfen kolumu bırak."

Boy Story bize bakıyordu. Sanki ben cinayet işlemişim gibi bakıyorlardı. Ama ben cinayet işlemedim ölen kişi olmuştum... Xin Long, Rose ve Mi Cha benim hayatımı maffetiler.

Kolumu bırakmıyordu. Xin Long gözlerimin içine bakıyordu. Hissedebilyordum... Artık dayanamayıp kolumu sertçe çektim ve ona baktım...

"Bir daha istemediğim şeyleri yapma"dedim sonra koşarak asansörün önüne geldim. asansörün gelmesi için düğmeye  bastım asansör geldiğinde kapısını açtım.

Önümde Rose duruyordu 4 saniye bakistiktan sonra asonsere bindim. Rose ile hiç konuşmadık. Giriş bölümüne geldiğimiz zaman hızla asansorden çıktım.

Şirketin arka kapısından çıkıp beni bekleyen büyük bir siyah arabanın içine girdim ve SM şirketine gitmeye başladık.

=ROSE=
Cidden bu kadar şansız olamazdım. Küs olduğum kişiyi gördüm.

Farkettimde asansörde uzun bir d almışım.

Asansorden hızla çıktım, su almak için şirketin kafeteryasina gittim. Kafetarysya girdiğimde kimse yoktu. Bir şişe suyu alıp cikacaktimki içeriye Xin Long ve Shu Yang girdi.

Xin Long bana çok sinirli bakıyordu.

"Hepsi senin yüzünden Rose!! Sevdiğim kız benden nefret ediyo!! Başıma gelenlerin hepsi senin yüzünden!! O sürtük arkadaşın ve senin yüzünden!!"

Dedi. Gözlerim dolmuştu Shu Yang'a baktığımda hiçbir tepkisi yoktu.

"Rose artık sen benden kork! Çünkü hayatını hiçkimse düzeltemicek!!"

Diyip Xin Long gitti kafeteryada ben ve Shu Yang kalmıştık.

"Bunu hakkettin Rose."

Diyip gitti. Herşeyi yanlış anlıyorlardı. Lessi ve Xin Long'un arasını ben bozmuştum. Ama bilerek değil...

Hikaye çok ekşınlı değil mi?

Acaba neden Rose ve Lessi küs?

Rose ne yapti da Lessi küstü?

Herşey Rose yüzündenmi?

Yoksa yanlış anlaşılmamı?

Cevapları Alım Bakam!?!?!?!??

SHINE DIAMOMD/3 BFF? 2 ENEMY?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin