=ROSE=
Siyah deri koltuğa oturup dizüstü bilgisayarimı açmaya calisiyorum. Dünkü olayda Zi Hao'nun söylediği şeyler hala beynimde yankılanıyor. Yugyeom oppa içeri girince ona Teşekkür borçluyum.Bilgisayar açılınca kilit resminde Ben, Yuno unnim ve Lessi vardı. Herkes bizi konuşuyordu.
Neden küstüğümüzü?
O küsme ani aklıma gelince kendimi kötü hissedip hemen diz üstü bilgisayarimı hızla kapağını kapattım. Ve arkama yaslanıp Off'ladim. Birden bire kapı açıldı. Kapıya baktığımda Yugyeom oppa gelmişti. Yanıma oturdu.
"Ne oldu?" Dedi Yugyeom oppa.
"Sen zaten biliyorsun."Dedim. Derin bir sessizlik oldu.
"Teşekkür Ederim."Dedim.
"Ne için?"Dedi Yugyeom.
"Dünkü Lessi ile olayimizi Zi Hao'ya az kalsın anlatıcaktım."Dedim.
"Aslında bende merak ediyorum neden küstünüz.?"Dedi.
"Boşver."
=YUNO=
"Nasıl yani? Ben bir film'de mi oynicam?" Mark'a 12.soruşum olmuştu.Ve beni bir odaya goturende Mark'tı.
"Yuno bu 12. Soruşun evet artık bir filmde oynicaksin?"
"Neden sen soliyosun neden Menajerim solemiyo?"
"Çünkü menejerin bana söyledi Yuno'ya şöyle diye."
"Niye men-"
Yanağımdan öpmüştü ama bizi gören sanki dudaktan öpüşüyorlar gibi görebilirdi.
Geri çekildi ve kapıya baktığımda Kızgın bir şekilde Han Yu'yu gördüm. 2 saniye bakıştıktan sonra beyaz kapıyı vurdu ve gitti.
Mark'a baktığım zaman Şaşkındı. Hızla ona tokat attım ve Şirketimizin Terasina çiktim.
=LESSİ=
Jeon.Lessi:Selam? Bir şey mi oldu?Exo.Oh.Sehun:Siz Shine Diamond'dan Jeon Lessi'siniz dimi?
Jeon.Lessi:Evet.
Exo.Oh.Sehun:En küçüklerisiniz dimi?
Jeon.Lessi:Evet. Ne oldu? Niye soruyorsunuz?
Exo.Oh.Sehun:SM şirketine gelebilirmisiniz?
Jeon.Lessi:Niye?
Exo.Oh.Sehun:Sizin M enajeriniz ve Jay Park geldi ve size mesaj atmamı istediler. Bende attım.
Jeon.Lessi:Tamam geliyorum.
Exo.Oh.Sehun:Görüşürüz.
Jeon.Lessi:Bay Bay👋
Şirketteydim. Tam dans pratik yapicakken Sehun'a mesaj atmayı unutmuştum. Telefonumu siyah şortumun arka cebine koyup bol mavi ceketimi giyip Odadan çıktım. Şortum kısa olduğu için çekip çekip duruyordum. Önüme baktığımda 1 Adet Boy Story'i gördüm. Hepsi bacaklarima bakıyorlardı.
"Selam." Dedi Shu Yang.
"Selam." Diyip sıcak bir gülümseme attım.
"Nereye gidiyorsun?" Dedi eski sevgilim Xin Long.
"SM gidiyorum."diyip göz devirdim o da oynaylamiş bir şekilde kafasını salladı.
"Orada ne yapacaksın?" Herkes ming ruiye şaşkınlıkla ona baktı.
"Bilmiyorum JYp ve Menejerim'de ordaymis o yüzden."Dedim.
Tam gidicekken biri kolumdan tuttu tahmin edeceğim kişi Xin Long Tutmuştu.
♥