moje postacie

37 2 9
                                    

biorę wszystkie postacie z AoS i robię jedną nową.

1. imię i nazwisko.
2. wiek.
3. szkoła, studia, czy praca?
4. wygląd (w miarę szczegółowo).
5. charakter (w miarę szczegółowo).
6. jakie osoby lubi?
7. a jakich nie lubi?
8. ma jakichś przyjaciół (można wybierać między sobą)?
9. dodatkowe uwagi.

10. stan cywilny.
11. dzieci?
12. miejsce zamieszkania.
13. klasa do której uczęszczałeś/aś.
14. szczególne znaki nabyte w AoS?

1. Kendra Sanderson-Angel.
2. około dwudziestu.
3. studia
4. ciemno brązowe kręcone włosy, sięgające mniej więcej to połowy pleców. brązowe oczy, nosi soczewki, ze względu na wadę wzroku. śniada cera. ledwo ponad metr siedemdziesiąt wzrostu.
5. jest raczej nieufna w stosunku do ludzi, przez do wydaje się, że jest niemiła i oziębła, ale gdy tylko pozna kogoś bliżej okazuje się, że jest naprawdę miłą i sympatyczną osobą.
6. podobne do niej. tak po prostu.
7. nie ma.
8. tak, wszyscy do których zdążyła się zbliżyć z AoS.
9. chyba nie ma.
10. mężatka (Alfie Angel).
11. dwójka, Bianka i Feliks.
12. obrzeża miasta.
13. klasa z.
14. została zamordowana przez wujka Alfiego, a potem szatan zesłał ją z powrotem na ziemię lmao.

1. Kastiel Anderson.
2. ponad dwadzieścia.
3. praca.
4. prawie w ogóle nie zmienił się od czasów AoS. czerwone włosy do ramion, grzywka wiecznie opada mu na oczy. Ma heterochromię, przez co jedno z jego oczu jest zielono-żółte, a drugie niebieskie. ma trochę ponad metr osiemdziesiąt. wiecznie chodzi uśmiechnięty.
5. jest cholernie miłym i towarzyskim gościem, którego trudno wytrącić z równowagi. poza tym prawie zawsze zaraża dobrym humorem.
6. nie ma.
7. nie ma.
8. tak jak Kendra.
9. chyba nie ma.
10. żonaty (Opal)
11. Apolonia, która zmarła jak była malutka.
12. obrzeża miasta, nie Kendry.
13. klasa d.
14. nie przypominam sobie nic w tym momencie.

1. Nagito Koizumi
2. w wieku Kendry.
3. praca
4. farbowane jasno brązowe włosy lekko za uszy. ma zielone oczy z długimi rzęsami. jest minimalnie wyższy od kastiela. bardzo przystojny.
5. jest raczej zamknięty w sobie i nieufny, mimo że za czasów AoS był całkowitym tego przeciwieństwem. raczej nie ma znajomych.
6. nie ma.
7. nie ma.
8. nie.
9. współpracował kiedyś z szatanem, przez co większość ludzi się go boi. jest biseksualny.
10. kawaler, ale chciałby kogoś poznać.
11. nie.
12. kawalerka w centrum miasta.
13. klasa e.
14. typo rozpętał wojnę i chciał zabić kendrę. z tego co pamiętam przynajmniej.

1. Naomi Gontier.
2. rok starsza od Kendry.
3. studia.
4. przypomina Vanyę (?) z The Umbrella Academy. nosi aparat na zęby.
5. jest bardzo miłą osóbką, często się uśmiecha i jest bardzo cierpliwa. trudno ją wytrącić z równowagi.
6. nie ma.
7. nie ma.
8. tak, wszyscy do których zdążyła się zbliżyć z AoS.
9. jest niemową. młodsza siostra barry'ego.
10. panna.
11. nie.
12. niedaleko centrum.
13. klasa d.
14. chyba nie.

1. Barry Gontier. 
2. jakoś przed trzydziestką
3. praca
4. jest bardzo podobny do Naomi, z takim wyjątkiem, że jest strasznie wysoki, ma niecałe dwa metry wzrostu.
5. teoretycznie jest miły i towarzyski, chociaż za czasów AoS był uważany za agresywnego, bo znęcał się nad siostrą.
6. nie ma.
7. nie ma.
8. tak jak Naomi.
9. starszy brat Naomi.
10. rozwiedziony, aktualnie kogoś szuka.
11. tak, córka z pierwszego małżeństwa, Bandit.
12. na wsi za miastem.
13. klasa e.
14. chyba nie.

1. Florence Iero.
2. siedemnaście.
3. szkoła.
4. jest raczej przeciętnego wzrostu. niesamowicie blada, ma czarne, długie, proste włosy i zielone oczy. długi, ale ładny nos. ma sporą niedowagę, przez co często nazywana jest kościotrupem, czego szczerze nienawidzi.
5. mówią, że jest taka sama jak inni, ale jednocześnie strasznie się wyróżnia. bardzo dobrze kłamie i potrafi dostosować się do każdej sytuacji.
6. nie ma.
7. nadmierni narcyzi.
8. nie ma.
9. jest homoseksualna.

Life Is the Symphony // cześć 2 // rpOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz