Part 1

2.5K 102 12
                                    

Naglo sam je naslonio na zid hodnika njenog stana. Pomalo grubo. Prislonio sam usne na njene i strastveno je poljubio. Zabacila je svoje ruke oko moga vrata te podigla lijevu nogu. Uhvatio sam joj nogu svojom desnom rukom i još više se stisnuo uz nju. Suknja joj se podigla do iznad bedara. Usred poljupca, nježno sam joj gurnuo prst u usta. Igrali smo se jezicima. Krenuo sam je ljubiti obraz, vrat, nježno ali opet grubo. I dalje mi je sisala prst.Slobodnom rukom otkopčao sam joj dva gumb košulje. Pogledala me.


Vidio sam joj to u očima.Tu strast.Tu želju.Taj nagon.


Dok sam skidao majicu, ona je nervozno otkopčavala gumbe na košulji. Uhvatio sam je za grudi, nabio je na zid i opet je strastveno krenuo ljubiti. Rukom sam, ispod njene suknje došao do ruba njenih gaćica. Odmaknuo sam se, čučnuo, skinuo joj gaćice i liznuo joj pičku. Uhvatila me za kosu i nabijala mi glavu. Čupala me za moju dugu kosu. Jednom rukom sam joj grubo prelazio preko grudi, a prstom druge ruke ušao u nju. Uzdahnula je. Vidio sam kako je tijelo treperi. Skinula je košulju i grudnjak i jače mi nabijala glavu. Stavio sam u nju i drugi prst. Vrisnula je. Dok sam joj lizao klitoris, osjetio sam kako joj koljena klecaju. Raširila je noge još više. Još jače. Ušao sam na kratko jezikom u nju. Stenjala je, sve brže disala i znao sam da je blizu. Stavio sam i treći prst u nju. Zajecala je i još jače mi je pribila glavu. Cuclao sam joj klitoris i prstima ulazio u nju sve jače i jače, sve brži brže, sve ... i - naglo sam s odmaknuo i podigao.Znao sam da joj je trebao još jedan dva liza da svrši.Pogledala me u čudu.Shvatila je bez riječi.


Pogledala je vrata sobe, uhvatio sam je za ruku, naglo otvorio vrata i bacio ju na krevet. U polumraku sobe, osvijetljenu samo svijetlom uličnih lampi, skinuo sam, tenisice, traperice i bokserice i s nabreklim kurcem krenuo prema krevetu. Nije dočekala da priđem. Sišla je s kreveta, kleknula, primila mi kurac rukom i nestrpljivo ga stavila u usta. Ljubičasti glavić nestao je u njenim ustima. Obrađivala ga je kružnim pokretima ruke dok su njene usne klizile po njemu. Ruž je ostavljao trag. Uhvatio sam je za njenu dugu kosu, rukom napravio "rep" i krenuo diktirati tempo. Drugom rukom mi je nježno-grubo stiskala testise. Uzdahnuo sam. Bila je vraški vješta u tome. Odmaknuo sam joj ruke i stavio ih iza njenih leđa. Nema diranja. Nabijao sam joj glavu sve jače, sve brže, sve silovitije...zagrcnula se, ali nije se predavala. Borila se s mojom velikom kitom. Uhvatio sam ju za bradu i dok je moj kurac pulsirao u njenim ustima, nagnuo sam joj glavu prema gore i rekao joj: "Gledaj me ..."


Klečeći na podu s rukama na leđima i s mojim kurcem u svojim ustima, gledala me svojim tamnim očima, očima u kojoj se moglo pročitati samo jedno - jebi me !Ne puštajući joj bradu, izvadio sam kitu iz njenih usta, primio ga rukom i da joj samo onoliko koliko sam ja to želio. Samo malo, samo vrh, samo glavić. Naginjala je glavu da joj ga stavim cijelog, ali rukom sam joj za kosu potegao glavu unazad. Ne, ne..Podigao sam je, okrenuo je licem prema krevetu i savinuo joj leđa prema naprijed. Spustila je ruke na krevet. Rukom sam primio svoju nabreklu kitu i prislonio ga na njenu ulaz. Ušao sam u nju samo glavićem. Polako. Nježno. Sporo. Želio sam da ga osjeti. Svaki centimetar.Ušao sam do pola, uhvatio je za bokove i naglo ga nabio. Zastenjala je. Je li od bola ili užitka nije me bilo briga. Htio sam je samo pojebati. Udario sam joj dlanom jedan guz, pa drugi, pa opet jedan, pa drugi. Zgrabio sam je za njenu dugu kosu i vukao joj glavu k sebi. Nabijao sam sve jače, sve dublje, sve grublje, toliko jako da sam je od poda podigao. Stenjala je. Jaukala. U jednom času me odgurnula, hitro se okrenula i legla na leđa na rub kreveta. Možda sam bio pregrub. Boli me kurac i da jesam. Uhvatio sam je za noge, podigao ih, privukao je k sebi, stavio ih na svoja ramena i ušao u nju do kraja. Izvijala je leđa. Držao sam je za guzu i nabijao sve jače, sve silovitije, sve dublje. Htjela je spustiti noge. Nisam joj dao. Nagnuo sam nad njom i rekao joj: "Stavi mi ruke oko vrata..." U času kada me zagrlila oko vrata podigao sam je s kreveta, ne izlazeći iz nje, rukama sam joj uhvatio noge i nastavio ju jebati stojećki. Držao sam je za guzu i ševio je. Kurac mi je bio tvrd i nabrekao. Osjećala ga je duboko u sebi. Možda i najdublje ikada. Stenjala je sve jače i jače. Disala sve brže i brže. Jebao sam je životinjski. Bila je blizu da svrši, ali ne. Svršit ćeš kada JA želim da svršiš.


Spustio sam je na leđa, na krevet i popeo se na nju u misionarsku pozu. Sad si moja! - pomislio sam. Zadigao sam joj noge, te oslanjajući se dlanovima na krevet, svojim bicepsima sam joj "zarobio" noge. Podigla je guzu. Njega sam samo naslonio na njenu pičku. Znao sam da ga želi unutra. Ali, ne ... Prelazio sam svojim glavićem preko njene pice, preko klitorisa, izluđivao sam je. Namjerno.Zastao sam na sekundu. Polako ušao u nju. Sasvim polako. Da opet osjeti svaki centimetar. Stavio sam kurac u nju do kraja, naglo ga izvadio i ponovno ga naglo zabio u nju i tako sam ostao u njoj nekoliko sekundi. Izvijala je leđa. Stenjala. Vrištala. Čupala mi kosu. Bio sam duboko u njoj. Najdublje. Podigao sam se u pozu "sklek", još uvijek se oslanjajući na dlanove s njenim nogama na svojim bicepsima. Ševio sam je tako ne mareći više koliko je glasna. Samo sam želio da ga osjeti cijelog, duboko u sebi. Maknuo sam se s nje i okrenuo je na trbuh, podigao joj malo guzu, i legao na nju, bio sam blizu, ali u ovoj pozi te moram jebati, pomislio sam.Dok je okrenuta na trbuh, ležala na krevetu s okruglom guzom malo uzdignutom, pljusnuo sam joj guz, legao na nju i svojom kitom nastavio širiti joj pičku. Uhvatio sam joj ruke. Svojom rukom spojio sam njene obje ruke iznad njene glave. Ne, nema diranja. Osjećao sam da je blizu, nastavio sam još silovitije, još jače, još dublje, najdublje...


Tijelo joj gori. Leđa joj trepere. Noge joj se tresu od orgazma koji joj prožima cijelo tijelo. Svaki centimetar njene kože je vruć. Osjećam kako joj se pička steže oko moje kite. Osjećam da sam i ja blizu dok ona vrišti od užitka. Naglo ustajem i podižem se s nje. Ona zna što slijedi. Ustaje i ona i klekne ispred mene. Uzima ga u usta. Rukom me drži za guzu i sama određuje ritam. Hvatam ju za kosu, nabijam joj glavu na njega. Osjećam kako dolazi orgazam. Osjećam kako mi je kurac nabreknut do krajnjih granica. Hvatam je za bradu, podižem joj glavu jer želim da me gleda dok joj svršavam u usta. I opet te oči. I opet taj pogled.


I da !

Erupcija vruće spreme udara o njene nepce. Osjećam kako pulsiram u njenim ustima. Kako je punim. Ona me drži za guzu i nabija se još više. Pokušava ga progutati cijelog. Ali ne ide. Ni jednoj nije do sad išlo. Dok svršavam u njena usta, osjećam kako mi noge klecaju. Blaženstvo i raj. Vadi ga iz usta, siše i zadnju kap i ljubi mi sad već napola nabreklu kitu.

Odmičem se, ostavljajući je na koljenima i gol u polumračnoj sobi podižem traperice s poda, vadim cigarete i upaljač."Imam let u 21 i 30.." - rekao sam joj, zapalio cigaretu i navukao bokserice i hlače, te sjeo na rub kreveta i obuo tenisice."Gdje ideš ?" - pitala me podižući se s poda.







PilotWhere stories live. Discover now