Part 11

752 41 9
                                    

Polako sam gurnuo vrata prema unutra još uvijek stojeći na pragu. Lagano s velikom dozom opreza zakoračio sam u sobu i kada sam skroz otvorio vrata vidio sam nju, Marion kako u bijelim gaćicama i grudnjaku sjedi na rubu kreveta i povlači dim cigarete niti ne okrećući glavu prema meni, gleda u zid. Iz kupaone je dopirao zvuk vode, kao da se netko tušira. U sobi razbacane stvari, prevrnut televizor, razbijeno ogledalo i vaza, napukla vrata ormara i otkinut zastor.
„Kasniš ... "
– rekla je otpuhnuvši dim cigarete. Zaledila me u koraku svojim glasom. Da, zaista došao sam u 20:20 sati jer sam čekao jebeni taksi 15 minuta No, što se ovdje jebote dogodilo ? Napravio sam još jedan korak prema njoj. Sav u nevjerici.
„Zatvori vrata..."
– povlačeći dim cigarete rekla je i još uvijek gledala u zid. Dok sam zatvarao vrata, nisam skidao pogled s nje i vidio da u jednoj ruci ima cigaretu, a u drugoj nož s tragovima krvi na oštrici. Pretrnuo sam. Jebote, koji kurac ? Prišao sam joj i zastao na metar, dva od nje i vidio da ima posjekotine na obje ruke, razbijenu i krvavu usnicu, nekoliko modrica po licu i masnicu na bedru. Nije me ni pogledala.

Krenuo sam prema kupaoni i napola otvorena vrata lagano sam odgurnuo i vidio na podu tragove krvi, do pola navučen zastor iznad kade i nečiju ruku kako visi s koje se na pod kupaone cijedila krv. Sledio sam se. Kada sam prišao, vidio sam beživotno tijelo obučenog muškarca kako leži na leđima u kadi s nekoliko ubodnih rana u prsnom košu. Voda je ispirala krv. Odmaknuo sam zastor, zatvorio vodu i prepoznao muškarca. U kurac ! Bio je to onaj lik s kojim sam se danas ujutro tukao u svojoj sobi.
„Iznenađen .. ?"
– pitala me.
Naglo sam se okrenuo i ugledao Marion kako stoji na ulazu u kupaonu još uvijek u jednoj ruci držeći cigaretu, a u drugoj nož. Bosa, samo u bijelim gaćicama i grudnjaku s ožiljcima borbe na svom tijelu, izgledala je savršeno. Možda bi netko rekao da imam poremećen um, ali zaista je izgledala savršeno. Jako. Ponosno. Niti malo preplašeno. Možda sam ja bio više šokiran ovom scenom nego ona. Povukla je dim cigarete i bacila je opušak i nož u kadu. Onako ponosno. Prkosno. Ohladio sam glavu, pribrao misli i pitao je: "I što sad ? Što ćemo s tijelom? I tko si ti, ustvari ?!" Otpuhnula je dim, okrenula se prema sobi i rekla okrenuta mi leđima: "Sophie...zovi me Soph."

Jebeno. Prejebeno ! Ovo je kao u filmu. U zadnjih 48 sati mi se život okrenuo za 180 stupnjeva. Tko je ova žena uopće ? Tko je ovaj tip u kadi ? Zašto ja ? Koji se kurac ovo događa ? Zašto me netko želi ubiti ? Mislim da love pogrešnog čovjeka. Tko god bili, zamijenili su me s nekim. Sigurno. Dok sam razmišljao, vidio sam kako Sophie vadi mobitel iz svoje torbice, sjeda na krevet te drugom rukom poseže za kutijom cigareta na noćnom ormariću tik do uzglavlja kreveta.
"Ubit će te toliko cigareta." - rekao sam joj.
"Lika u kadi nije ubila cigareta..." - odgovorila mi je hladno dok je upaljačem palila cigaretu.
"Daj i meni jednu jebote..." - rekao sam joj i sjeo kraj nje, a one je birala broj na mobitelu.
"Ne zoveš valjda policiju ?" - pitao sam je paleći cigaretu.
"Za koga me ti smatr...e, Denise bok, Soph je. Slušaj, trebam braću Grimm u Bellwood hotel, soba 744, čim prije. Može. Ok. Reci im da plaćam uobičajeno. Hvala ti. Pozdrav." - rekla je i završila poziv, ustala, bacila mobitel na krevet te krenula k ormaru.
"Braća Grimm ?!"
- pitao sam je u čudu.
"Da. Zapravo su to braća Boucher, ali Grimm je šifra za ono čime se bave.." - rekla je, ustala s kreveta, odmaknula otkinuta vrata ormara i krenula prebirati po odjeći.
"Čime se bave? " - pitao sam je otpuhujući dim cigarete.
"Braća Boucher su čistači..." - rekla je dok sam je promatrao kako leđima mi okrenuta otkopčava grudnjak. Noge, guza, bokovi, leđa, ramena, vrat...sve je na njoj bilo savršeno.
"Doći će i počistit će ovaj svinjac.."
- rekla mi je dok je bacila grudnjak na pod i iz ormara posegnula za drugim. Nisam micao pogled s nje. Uživao sam u onome što gledam. Povukao sam dim cigarete i otpuhnuo ga.

"Gledaš u nešto što već ranije nisi vidio ?" - zakopčala je grudnjak, okrenula se i pošla u kupaonu niti ne pogledavši me. Ništa nisam odgovorio samo sam je pratio pogledom. Stala je kraj umivaonika, pustila vodu i krenula prati ruke od ramena na niže.
"Tko si ti ?" - pitao sam je, ustao te s poda uzeo prevrnutu pepeljaru, okrenuo je, u njoj ugasio na pola izgorenu cigaretu i stao na ulaz u kupaonu.
"Dodaj mi whiskey iz minibara.." - rekla mi je dok je prala ruke, a blijedocrvena voda curila niz njene ruke. Prala je posjekotine. Zakoračio sam do minibara uzeo bocu i odvrnuo čep i potegao gutljaj. Razmišljao sam, hladne glave tko je uopće ova žena u kupaoni?

PilotWhere stories live. Discover now