(Roxy's p.o.v)
Jeej! Vandaag ga ik met Ryan naar het concert van Billie Eilish! Dat wordt weer 1 vriend van Liam minder! Net voordat we gaan stop ik het pistool van mijn vader (Die is jager) in mijn tas. Eenmaal op mijn fiets race ik naar Ryan's huis. Als ik bij zijn huis ben klop ik op de deur. Snel ploft hij achterop mijn fiets. "Jemig!" zeg ik. "Wat is er?" vraagt hij. "Je bent... laten we het zo zeggen... behoorlijk zwaar." zeg ik met een stomme grijns op mijn gezicht geplakt. "Dan gaan we maar snel verder." zegt hij. "AAAAAAH!" gil ik als mijn stuur omslaat. Gelukkig is Ryan op tijd van mijn fiets gesprongen. "Auw..." kreun ik. Dan zie ik iemand aanlopen die ik maar al te goed ken. "Liam!" gil ik met een overslaande stem. Snel rent hij naar me toe. Als hij aan mijn schouder voelt, gil ik. "AUW!" "Rustig, Roxy. Ik ga je schouder omwikkelen met verband. Dan moet je naar huis. Het is een flinke wond. Je kan met mij meekomen." zegt hij. "Nee..." kreun ik. "Ik moet naar dat concert..." "Oké, maar als het concert afgelopen is, kom je direct naar mij toe." "Zal ik doen." beloof ik. Maar eerst Ryan afmaken.
"Ik vond het geweldig!" roep ik om boven de rest uit te komen. "Ik ook, en ik moet even naar het toilet!" roept Ryan. "Oké, ik wacht wel!" zeg ik. Stiekem loop ik achter hem aan met het pistool verstopt in mijn shirt. Gelukkig zit er een net groot genoege spleet tussen de deur en de grond. Als hij de deur op slot doet schiet ik onder de deur door. Zo, die is dood. Nu wegwezen!
De volgende ochtend op school heeft iedereen het over de plotselinge moord. Ik praat natuurlijk gewoon mee alsof ik het super erg vind.
Kill-lijst:
1. Macy - Check
2. Ryan - Check
3. Everly
4. Jack
5. River
6. CarmenIk moet nog steeds denken aan gisteravond met Liam. Ik kwam bij hem thuis toen hij mond op mond zat te zoenen met Carmen! "Oh, uhm, ja, je zou nog komen!" zei hij beschaamd. "Ja! Was je dat vergeten ofzo!?" roep ik geïrriteerd. "Nee, tuurlijk niet, maar ik had niet verwacht dat het concert nu al afgelopen was. Maar uhm, ik ging je wond verzorgen." zei hij alsof er niks gebeurd was. Toen heeft hij mijn schouder wond schoon gedept en met verband omwikkeld.
(Hehe R.I.P Ryan)